۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۶۳۵۲۷
رییس سازمان عقیدتی سپاه ارتش:

اهانت به پیامبراکرم و قرآن کریم توهین به همه بشریت است

اهانت به پیامبراکرم و قرآن کریم توهین به همه بشریت است
تهران - حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی اهانت به پیامبراکرم(ص) و قرآن کریم را توهین به همه بشریت دانست و گفت: آمریکا به دنبال غارت و چپاول منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سپاه ارتش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، توهین بی شرمانه نشریه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبراکرم(ص) و سایر ارزش های اسلامی از جمله قرآن کریم را محکوم کرد و گفت: توهین به پیامبراکرم(ص) و قرآن کریم اهانت به همه بشریت است.

وی هدف این اقدام بی شرمانه را ایجاد اختلاف بین ملت ها دانست و ادامه داد: این اقدامات با مدیریت آمریکا انجام می شود تا با درگیر کردن مسلمانان به این مسائل بتواند اهداف و نقشه های شوم شیطانی خود را در غارت ثروت های منطقه عملیاتی سازد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به اینکه امت اسلام بیدار است و فریب غربی ها را نمی خورند، اظهار داشت: جامعه اسلامی هرگز به دشمنان غربی و صهیونیستی و شرکای آنان اجازه نمی دهد نقشه های شومشان را در منطقه محقق کنند.

رییس سازمان عقیدتی سپاه ارتش در پایان خاطرنشان کرد: قطعا امت اسلامی پاسخ لازم در برابر این حرکت های شیطانی را خواهد داد./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات