۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۶۳۵۳۷
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

۳۰ روستای ملایر دارای خانه عالم است

۳۰ روستای ملایر دارای خانه عالم است
همدان - مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ روستای شهرستان دارای خانه عالم است، گفت: ۱۲ خانه عالم نیز در دیگر روستاها در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی ساخت خانه‌های عالم بیش از یک دهه است که در روستاها اغاز شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه وجود خانه‌های عالم در روستاها با اسقرار روحانیون در این مکان کمک بزرگی در مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی به روستاها و مردم روستاها دارد، گفت: در این زمینه بیشتر نیازمند کمک خیران و مردم برای احداث خانه‌های عالم در روستاها هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ روستای شهرستان ملایر دارای خانه عالم است، گفت: ۱۲ خانه عالم نیز در دیگر روستاهای این شهرستان در حال احداث است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: این خانه‌های عالم با اعتبارات سازمان تبلیغات، کمک‌های مردمی، خیرین و همچنین تعدادی نیز به صورت جهادی از سوی بسیج سازندگی در روستاهای شهرستان ساخته شده است.

حجت الاسلام نجف با اشاره به اینکه برای ساخت هر خانه عالم حدود ۲۰۰ میلیون تومان نیاز است، گفت: در این زمینه سازمان برای احداث هر خانه عالم‌ بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان اختصاص و مابقی نیز به‌صورت آورده و کمک خیرین و نیکوکاران و کمک‌های مردمی است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اضافه کرد: ۱۲ خانه عالمی که در حال حاضر در شهرستان در دست اقدام و احداث است طی دو سال آینده ساخته و تحویل داده می‌شوند.

حجت‌الاسلام نجفی بابیان اینکه تحویل سریع‌تر خانه‌های عالم به کمک‌های مردمی و خیران بستگی دارد، گفت: هر چه کمک‌ها بیشتر باشد ساخت خانه‌های عالم زودتر انجام می‌شود و اداره تبلیغات اسلامی ملایر همکاری و حمایت لازم را برای احداث خانه‌های عالم در روستاها دارد./1403/د102/ب1

ارسال نظرات