۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۶۳۶۳۸
مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد؛

تربیت ۵۰ مربی کودک و نوجوان توسط حوزه علمیه خراسان شمالی

تربیت ۵۰ مربی کودک و نوجوان توسط حوزه علمیه خراسان شمالی
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام مهرپویان از تربیت بیش از ۵۰ مربی خواهر و برادر ویژه کودک و نوجوان به همت اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه استان، امروز در آئین اختتامیه اولین دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان، اظهار کرد: این دوره با هدف تعمیق باورهای دینی بر اساس مبانی و تعالیم آسمانی دوره آموزش تربیت مربی کودک و نوجوان در خراسان شمالی به‌صورت حضوری برگزار شد.

وی اضافه کرد: به همت اداره تبلیغ مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی و همکاری مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اولین دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان شهرستان بجنورد ویژه طلاب خواهران و برادران ساکن در شهرستان بجنورد در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۳۹۸ با استفاده از اساتید مجرّب و توانمند، در مدت‌زمان ۱۲۰ ساعت برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان ادامه داد: این دوره در موضوعات کلاس داری، قصه‌گویی، اردو داری، کاغذ و برش، فرزند پروری، ادبیات (شعر و داستان)، بیان مهارت‌های تدریس درزمینهٔ عقاید، احکام، اخلاق و...، مسابقات فرهنگی، خوشنویسی، طراحی، سواد رسانه رایانه و ... با حضور بیش از ۵۰ نفر از طلاب برادر و خواهر برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی رضا براتی، بهاره هاتفی، سمیرا رحیمی اسفیدان و محبوبه بهلولی به ترتیب به‌عنوان نفرات برتر این دوره بر اساس رتبه معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسؤول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربی در حوزه علمیه، اظهار کرد: لازمه امروز جامعه حوزوی ورود تخصصی به علوم روز و مربی پروری است که این طرح می‌تواند زمینه‌ساز حرکت جدی به‌سوی پیشرفت و تعالی تبلیغ باشد.

وی افزود: این تبلیغ نوین اگر توأم با نگرش نو و شیوه‌های به‌روز انجام گیرد تأثیرگذاری بسزایی در جذب مخاطبین بالأخص قشر کودک و نوجوان دارد./۹۳۱۴/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات