۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۶۳۶۴۵

رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس در کرمان

رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس در کرمان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: رونمائی از ۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان کرمان در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، "محمود مهدوی" امروز ۲۷ شهریورماه در نشست خبری اظهار کرد: به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شورای هماهنگی تشکیل و برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نخستین برنامه در ۳۱ شهریورماه دیدار ویدئوکنفرانس با مقام معظم رهبری است که ساعت هشت و نیم صبح از سراسر کشور با معظم له ارتباط ویدئوکنفرانس خواهند داشت و این برنامه از شبکه های یک و خبر صدا و سمیا پخش می شود.

مهدوی با اشاره به اینکه "ما قوی هستیم" به عنوان شعار امسال هفته دفاع مقدس انتخاب شده، تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در ارتباط ویدئوکنفرانس با مقام معظم رهبری انجام می شود و تا پایان هفته دفاع مقدس تجلیل از پیشکسوتان دفاع ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نرش ارزش های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: رونمائی از ۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان کرمان در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت و در برنامه های مختلف این کتاب ها معرفی می شود./826/د102/ق

ارسال نظرات