۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۶۳۶۶۵
از سوی مؤسسه تبلیغی بقیه الله؛

دومین دوره آموزشی طلاب مبلغ در سواحل و تفرجگاه ها برگزار می شود

دومین دوره آموزشی طلاب مبلغ در سواحل و تفرجگاه ها برگزار می شود
مازندران - مسؤول مؤسسه فرهنگی تبلیغی بقیه الله(عج) از برگزاری دومین دوره آموزشی ویژه طلاب علاقمند به فعالیت در سواحل، تفرجگاها و رسانه خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی پورعلی، مسؤول مؤسسه فرهنگی تبلیغی بقیه الله(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران از برگزاری دومین دوره آموزشی ویژه طلاب علاقمند به فعالیت در سواحل، تفرجگاها و رسانه خبر داد.

وی با بیان این که تجربه کار تبلیغی و گروهی و همچنین علاقه مند بودن به فعالیت در سواحل، تفرجگاه ها و رسانه را از جمله شرایط شرکت در این دوره آموزشی اعلام کرد.

حجت الاسلام پور علی با اشاره به این که هیچ محدودیت سنی برای شرکت در این دوره آموزشی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی در قم برگزار می شود و علاقه مندان باید به طور منظم در دوره حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره نحوه فعالیت تبلیغی در سواحل و تفرجگاها، کار با کودک، مخاطب شناسی، تجربه تبلیغی سواحل طلبه های ساحلی، تبلیغ چهره به چهره، مجری گری و کار با رسانه و نحوه ساختن کلیپ های سخنرانی و تدوین آموزش داده خواهد شد.

مسؤول مؤسسه فرهنگی تبلیغی بقیه الله(عج) با بیان این که به شرکت کنندگان دوره گواهی دوره معتبر داده خواهد شد، تصریح کرد: همچنین از ظرفیت نفرات موفق در برنامه های رسانه ای در سطح کشور و برنامه های تبلیغی سواحل و تفرجگاها استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام پورعلی، دوم، سوم، نهم و دهم مهرماه را زمان های برگزاری این دوره عنوان کرد و افزود: این دوره آموزشی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که گروه تبلیغی بقیه الله(عج) از سال 93 به همت جمعی از طلاب جوان و جهادی مازندران با اخذ مجوز از دفتر تبلیغات اسلامی و با هدف کار تبلیغی آغاز به کار کرد، ادامه داد: در حال حاضر حدود 40 نفر که عمدتاً از طلاب جوان حوزه علمیه هستند به کار تبلیغی مشغول هستند.

مسؤول مؤسسه فرهنگی تبلیغی بقیه الله(عج) با بیان این که هدف ما در این مجموعه، برنامه های متفاوت و نو در حوزه تبلیغ است، خاطرنشان کرد: برنامه های تکراری و معمول در حوزه تبلیغ نمی تواند اثرپذیری مناسبی برای مخاطب داشته باشد.

حجت الاسلام پورعلی با اشاره به این که بسیاری از مخاطبان ما در عرصه تبلیغ جوانان و نوجوانان هستند، بیان داشت: اگر به دنبال اثرگذاری تبلیغ دین در جامعه هستیم باید شیوه های صحیح مبتنی بر اصول تبلیغ را در برنامه ها مد نظر قرار دهیم.

وی با بیان این که باید به دنبال طرح و برنامه های برویم که با ذائقه مخاطبان ما که بیشتر جوانان هستند متناسب باشد، افزود: نیازمند یک نگاه نو در عرصه تبلیغ دین هستیم.

مسؤول گروه تبلیغی بقیه الله(عج) با بیان این که متأسفانه هنوز برخی از فعالان عرصه تبلیغ با ادبیات و ذائقه جوان کشورمان آشنا نیستند، بیان داشت: به همین دلیل داشتن مهارت های تبلیغی یکیر از مسائل مهم در موفقیت مبلغان دینی است.

حجت الاسلام پورعلی با اشاره به این که آنچه که امروز در عرصه تبلیغ دی می بینیم متناسب با نیاز مخاطب نیست، خاطرنشان کرد: ابزار به کار گرفته در این عرصه مهم باید متناسب با نیاز و ذائقه مخاطب باشد. /950//310/خ

ارسال نظرات