۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۶۶۳۶۸۲
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

ارتجاع عرب با خیانت به آرمان فلسطین چوب حراج به شرف و آبروی نداشته خود زد

ارتجاع عرب با خیانت به آرمان فلسطین چوب حراج به شرف و آبروی نداشته خود زد
مازندران - حجت الاسلام یوسف پور گفت: پایان اتحاد نامقدس امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی نابودی رژیم اشغالگر قدس و رسوایی ارتجاع عرب منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن عادی سازی روابط دو کشور عربی با رژیم غاصب صهیونیستی، آن را خیانت بزرگی به اسلام و کل مسلمانان جهان دانست.

وی با بیان این که ارتجاع عرب منطقه پس از سال ها مخفی کاری با هدف کمک به انتخابات آمریکا رابطه خود با صهیونیست ها را علنی کردند، افزود: این خیانت امارات و بحرین هیچ گاه از ذهن مسلمانان جهان پاک نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پایان این اتحاد نامقدس به طور حتم نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و رسوایی ارتجاع عرب منطقه خواهد بود، خاطرنشان کرد: آرمان فلسطین با خیانت چند کشور دست نشانده عربی از بین نخواهد رفت و به فراموشی سپرده نمی شود.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که حماقت راهبردی امارات و بحرین در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به طور حتم هزینه سنگینی را برای آنها در پی خواهد داشت، تصریح کرد: ارتجاع عرب منطقه با این خیانت خود، چوب حراج به شرف و آبروی نداشته خود زدند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ارتجاع عرب منطقه در حالی دست به چنین حماقتی زدند که رییس جمهور آمریکا بارها از آنها به عنوان گاو شیرده یاد کرده است، افزود: متأسفانه ارتجاع عرب که چند سال است دستانشان به خون مردم بیگناه یمن آغشته است این بار نیز در کشتار مردم مظلوم فلسطین نیز با آمریکا و رژیم صهیونیستی همراه شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها در پی منافع نامشروع خود در منطقه هستند، تصریح کرد: متأسفانه ارتجاع عرب منطقه به عنوان ابزار آمریکا بار دیگر ذلت و بدبختی خود را نشان دادند.

وی با اشاره به این که رژیم سعودی که به ظاهر از برقراری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امتناع کرده است مهم ترین نقش را در سوق دادن امارات و بحرین در برقراری رابط با صهیونیست ها ایفا کرده است، بیان داشت: سعودی اهرم دست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تضعیف امت اسلامی و کمرنگ کردن آرمان فلسطین است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که تجربه تاریخی نشان داده که همه این طرح ها و توطئه ها با هوشیاری امت اسلامی و پرچم داری جبهه مقاومت شکست خواهد خورد، خاطرنشان کرد: امت اسلامی نباید اجازه دهند مردم بیگناه و مظلوم فلسطین به دلیل خیانت چند کشورعربی و توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی نادیده گرفته شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران، محور رژیم صهیونیستی از این کره خاکی یک وعده تاریخی است که انشاءالله به زودی محقق خواهد شد، بیان داشت: اگر همه مسلمانان جهان با هم متحد شوند این غده سرطانی به زودی از پیکره جهان اسلام پاک خواهد شد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات