۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۶۳۷۱۶
مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله الاعظم آشخانه:

حمایت از اهانت به اسلام نشانگر عمق سیاست‌های ضداسلامی سردمداران غربی است

حمایت از اهانت به اسلام نشانگر عمق سیاست‌های ضداسلامی سردمداران غربی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام کرابی گفت: حمایت سردمداران غربی از اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی نشان‌دهنده عمق سیاست‌های ضداسلامی سران دولت‌های غربی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسن کرابی، مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله الاعظم (عج) آشخانه، امروز در نشست طلاب این مدرسه علمیه که با هدف محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی از سوی جبهه استکبار برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیه 118 سوره آل‌عمران می‌فرماید: «وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکبَرُ» و تأکید می‌کند ای اهل ایمان دشمنان شما مایل‌اند همیشه در رنج باشید، بغض آن‌ها نسبت به شما از سخنشان آشکار است و آنچه در سینه‌هایشان نهان می‌دارند بزرگ‌تر است.

وی افزود: مطابق همین آیه بار دیگر غیظ و خشمِ حق ستیزانه سردمداران صهیونیست، از قلم مزدورانشان آشکار شد و موج فزاینده اسلام‌گرایی در غرب، دست‌های پلید شیاطین را برای توهین به اسلامِ عزیز و پیامبرِ اعظم به کار انداخت.

حجت‌الاسلام کرابی گفت: اکنون که تمدن غرب در مواجهه با منطق روشن اسلام شکست‌خورده، پرده‌های تزویر برافتاده و مدعیان احترام به اعتقادات دیگران در اقدامی زشت، پنجه در چهره تابناک رسول خاتم کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: استدلال سخیف رئیس‌جمهور فرانسه به آزادی بیان برای توهینِ یک نشریه به باورهای میلیون‌ها مسلمانِ دلدادهٔ رسولِ اعظم نیز یک عوام‌فریبی و نشان‌دهنده عمق سیاست‌های ضداسلامی سردمداران غرب است.

حجت‌الاسلام کرابی تصریح کرد: آن‌ها باید بدانند این نخستین بار نیست که چنین قلم به هتاکی می‌چرخانند و افرادی پیش از آن‌ها به انگیزه اسلام هراسی چنین کردند و البته خداوند معادله آن‌ها را واژگون ساخت و اسلام عزیزتر شد.

وی افزود: همگان وعده قرآن را بارها دیدند که «یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ»؛ ازاین‌رو بهتر است سردمداران غرب از اسلاف خود درس عبرت گرفته و بیش از این چوب حراج به آبروی نداشته خود نزنند.

حجت‌الاسلام کرابی گفت: ما حوزویان ضمن محکوم کردن این اقدام پلید، از مسؤولان کشور می‌خواهیم صدای رسای ملت بزرگ ایران بوده و اعتراض شدید امت انقلابی ایران را بر سر دشمنان اسلام فریاد زنند و از هرگونه مصلحت سنجی در این موضوع پرهیز کنند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله الاعظم(عج) آشخانه گفت: ما ضمن لبیک به ندای رهبری از همه مسلمانان و ملت‌های منطقه می‌خواهیم با هوشیاری اوضاع و شرایط امت اسلام را رصد کرده و مراقب نقشه‌های شوم شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه باشند.

گفتنی است، شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی با بیش از 105 هزار نفر جمعیت، دارای دو مدرسه علمیه الزهرا (س) خواهران و حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) برادران و به ترتیب با 40 و 45 طلبه است. پ

در سطح استان خراسان شمالی هم درمجموع 15 مدرسه علمیه شامل 9 مدرسه ویژه برادران و شش مدرسه ویژه خواهران فعال است و بیش از دو هزار و 600 طلبه در سطوح تحصیلی یک تا چهار در این مدارس مشغول به تحصیل هستند./9314//310/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات