۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۶۳۷۵۸

تظاهرات اهالی قدس اشغالی علیه دحلان به دنبال اظهارات سفیر آمریکا

تظاهرات اهالی قدس اشغالی علیه دحلان به دنبال اظهارات سفیر آمریکا
به دنبال سخنان سفیر آمریکا در اراضی اشغالی مبنی بر انتصاب محمد دحلان به عنوان رئیس تشکیلات خودگردان، ده‌ها فلسطینی در منطقه الرام قدس اشغالی تظاهرات کردند.
به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، پس از طرح اظهاراتی درباره تصمیم آمریکا مبنی بر انتصاب «محمد دحلان»، رهبر جدا شده جنبش فتح به جای «ابومازن» رئیس تشکیلات خودگردان، ده‌ها فلسطینی در منطقه «الرام» شهر قدس اشغالی علیه دحلان تظاهرات کردند.

معترضان فلسطینی با تاکید بر عربی بودن قدس علیه دحلان شعارهایی سر دادند و وی را عامل اشغالگری دانستند .

پیش از این «دیوید فردمن،» سفیر آمریکا در اراضی اشغالی فاش کرده بود که آمریکا درصدد انتصاب دحلان به عنوان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به جای ابومازن است.

فریدمن در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی « یسرائیل هیوم» روزنامه نزدیک به « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتصاب محمد دحلان به سمت رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به جای محمود عباس اعلام کرده بود که ما در خصوص این مسئله فکر می‌کنیم.

سخنان فریدمن در خصوص انتصاب محمد دحلان به عنوان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با مخالفت گسترده مردم و رهبران فلسطینی مواجه شد.

به دنبال سخنان فریدمن ده‌ها فلسطینی در منطقه الرام در نواحی شهر قدس اشغالی پایتخت فلسطین اشغالی شعارهایی ضد دحلان سر دادند.
ارسال نظرات