۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۶۳۹۸۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تبیین فرهنگ دفاع مقدس از شکاف بین نسلی جلوگیری خواهد کرد

تبیین فرهنگ دفاع مقدس از شکاف بین نسلی جلوگیری خواهد کرد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: نشر و گسترش فرهنگ متعالی دفاع مقدس از شکاف نسلی و بین نسلی در جامعه اسلامی جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس استان و جمعی از نیروهای مسلح با اشاره به ایستادگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: جنگ در حالی به ملت ایران تحمیل شد که رژیم بعث عراق از سوی بسیاری از قدرت های جهانی حمایت می شد.

وی با بیان این که شکست دشمن پس از هشت سال جنگ تمام عیار علیه کشورمان را پیروزی بزرگ تاریخی برای ملت ایران دانست و افزود: ایران اسلامی در دفاع مقدس همزمان با چندین کشور قدرتمند جهان در حال جنگ بود و این مسأله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دفاع مقدس درس خودباوری، ایستادگی و مقاومت را به رخ جهانیان کشید، خاطرنشان کرد: دستاوردهای ارزشمندی که در هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم، مبنای رشد و توسعه کشور در بسیاری از بخش ها به ویژه حوزه نظامی قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به الگویی برای بسیاری از ملت های جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: این دفاع عاشورایی عزت و عظمت را برای نظام اسلامی به ارمغان آورد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که باید از دستاوردهای دفاع مقدس به خوبی حراست کنیم، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم ارزش های به دست آمده در دفاع مقدس دستخوش برخی مسائل شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند امنیت و بازدارندگی دو رهاورد مهم دفاع مقدس برای ایران اسلامی بوده است، تصریح کرد: امروز حفظ و تقویت این دو رهاورد ارزشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید از سوی مسؤولان مورد توجه قرار گیرد تببین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است، خاطرنشان کرد: به طور حتم نشر و گسترش این فرهنگ متعالی از شکاف نسلی و بین نسلی در جامعه اسلامی جلوگیری خواهد کرد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به ایثارگری ها و مجاهدت های مدافعان حرم در مبارزه با تروریستی های تکفیری اشاره کرد و با بیان این که این مقاومت هفت ساله کمتر از هشت سال دفاع مقدس نیست، تصریح کرد: شکست توطئه غربی، عبری، عربی در منطقه یکی از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقاومت است./950//210/خ

ارسال نظرات