۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۶۴۳۱۸
رییس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان:

اربعین حسینی امسال مظهر قدرت شیعیان پاکستان خواهد شد

اربعین حسینی امسال مظهر قدرت شیعیان پاکستان خواهد شد
رییس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان گفت: در پاکستان هیچ اختلافی وجود ندارد و در اربعین امسال هم برادران اهل سنت ما با حضور در مراسم عزاداری فتنه دشمنان را خنثی می‌کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عارف الجانی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در سخنرانی خود در جمع اعضای این حزب دانشجویان گفت: در هیاهو و توطئه گروه‌های تکفیری علیه شیعیان پاکستان اربعین امسال برای شیعیان این کشور مظهر قدرت خواهد شد و همه ی عاشقان امام حسین علیه السلام ذات ایشان را سفینه نجات قرار داده و با حضور در مراسم عزاداری اربعین حسینی ارادت خود را نسبت به امام مظلوم علیه السلام نشان خواهند داد.

وی افزود: حمایت مظلومان و برائت از ظالم درس کربلا و عاشورا است و در مراسم اربعین حسینی با مردم یمن و کشمیر اظهار همبستگی و برای آزادی قدس و علیه استکبار جهانی تظاهرات خواهیم کرد.

رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با بیان اینکه برادران اهل سنت جان ما هستند اظهار داشت: در پاکستان هیچ اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد و باهم متحد هستند و در اربعین امسال هم برادران اهل سنت ما با حضور در مراسم عزاداری فتنه دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد./د102/ف

ارسال نظرات