۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۶۴۳۷۶
شیخ علی یاسین:

مقاومت هرگز با ایجاد رعب و تحمیل گرسنگی تسلیم نخواهد شد

مقاومت هرگز با ایجاد رعب و تحمیل گرسنگی تسلیم نخواهد شد
شیخ علی یاسین اظهار داشت: مقاومت از لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا محافظت می‌کند و هرگز با گرسنگی و ایجاد ترس تسلیم نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین ریس علمای صور لبنان طی سخنانی اظهار داشت: اگر مسؤولان منافع شخص خود را کنار نگذارند و احترام به مردم لبنان را در دستور کار خود قرار ندهند باید گفت به یک بن بست در تشکیل دولت خواهم رسید و عواقب اقتصادی، امنیتی و مالی و معیشتی خاص خود را در پی خواهد داشت.

وی گفت: آنچه در مورد سخنان کسانی که ادعای حاکمیت می کند می شنویم به طور قطع نشان دهنده ارتباط آنها با خارج از کشور است و این در حالی است که از این افراد موضعی در قبال نقض حاکمیت رژیم صهیونیستی نسبت به خاک لبنان ندیدم؛ با وجود این که حتی سازمان ملل متحده نیز این حرکت را محکوم کرد.

شیخ علی یاسین افزود: شهروند واقعی آن است که منافع خود را در مقابل منافع وطن فدا کند نه بر عکس. با توجه به این که فشار بر مردم لبنان در واقع فشار بر مقاومت است باید به آنها گفت مقاومت با گرسنگی و ایجاد ترس تسلیم نخواهد شد و بقای وطن در گرو این سه مؤلفه یعنی ارتش مردم و مقاومت است./ت302/ف
ارسال نظرات