۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۶۴۷۱۱
در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد؛

نشست بین‌المللی «بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های آیت‌الله تسخیری»

نشست بین‌المللی «بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های آیت‌الله تسخیری»
تهران - نشست بین‌المللی بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های آیت‌الله تسخیری همزمان با چهلمین روز رحلت آن مرحوم، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست بین‌المللی بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های آیت‌الله تسخیری همزمان با چهلمین روز رحلت آن مرحوم، با حضور شخصیت‌ها و اندیشمندانی از جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

این نشست با محوریت ولایت مداری و انقلابی‌گری، مجاهدت و خستگی ناپذیری، اخلاق و معنویت، وحدت اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی، ارتباطات اسلامی و دیپلماسی فرهنگی و علم و اندیشه مرحوم آیت الله تسخیری برگزار شد.

در این نشست سيد عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوذر ابراهيمی‌تركمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیت‌الله علی اکبر رشاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت ‌الاسلام والمسلمین شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، غلامعلي حدادعادل  رییس بنیاد سعدی، سيد محمد حسینی معاون امور راهبردی دولت و مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام محمدمهدی تسخیری رییس مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌ها و ... به ایراد سخنرانی می پردازند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات