۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۶۴۷۵۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران دورود خبر داد؛

برگزاری کارگاه های پژوهشی ویژه طلاب خواهر

برگزاری کارگاه های پژوهشی ویژه طلاب خواهر
لرستان - خدادادی از برگزاری کارگاه های پژوهشی ویژه طلاب پایه پنج خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف ارتقای سطح علمی، پژوهشی و تبلیغی طلاب برگزار می شود.

مریم خدادادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت پژوهش و نقش آن در فعالیت طلاب در عرصه تبلیغ و تحصیل اشاره کرد و بیان داشت: پژوهش پایه و اساس فعالیت طلاب در حوزه علمیه است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران دورود افزود: با برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی باید فعالیت طلاب در عرصه تبلیغ را ارتقا بخشید.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه مهارت‌های پژوهشی اشاره کرد و اذعان داشت: این دوره های آموزشی با هدف هدایت فعالیت پژوهشی طلاب به سمت نیازهای جامعه و روشنگری در انجام این فعالیت ها برگزار می شود.

خدادادی خاطرنشان کرد: ارائه مهارت های نوین پژوهشی در سایه اجرای پروتکل های بهداشتی برای بهره مندی طلاب از این دوره های آموزشی صورت می گیرد.

وی عنوان داشت: بیان اجزای اصلی مقاله، چکیده نویسی، ادبیات تحقیق، متن و بدنه اصلی مقاله و نتیجه گیری توسط اساتید پژوهش برای طلاب در قالب کارگاه های آموزشی ارائه می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران دورود خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی پژوهشی و تبلیغی ویژه طلاب؛ ارتقای سطح علمی، پژوهشی و تبلیغی طلاب است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات