۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۶۴۷۷۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

خدمت به مردم خدمت به دین و فرهنگ است

خدمت به مردم خدمت به دین و فرهنگ است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی با اشاره به اقدامات گسترده نیروی انتظامی، گفت: خدمات نیروی انتظامی خدمات راستین به جامعه، دین و فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز، در دیدار فرمانده جدید مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) بیرجند، با اشاره به خدمات نیروی انتظامی، اظهار داشت: خدمت به جامعه بهترین توفیقی است که خداوند متعال به شما عنایت کرده است.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی به خاطر مسؤولیت‌های گوناگونی که بر عهده دارد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و می‌بینیم که درزمینهٔ انجام مسؤولیت‌های خود و ارتباط مستقیم با مردم به‌خوبی عمل کرده و می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی اضافه کرد: آنچه از دست شما برمی‌آید برای مردم و این مرزوبوم انجام دهید؛ چراکه این مردم لیاقت بیشتر از این‌ها را دارند و به گردن ما حق بزرگی دارند و خدمت به آن‌ها خدمت راستین به جامعه، فرهنگ و دین است.

وی با تأکید بر اینکه درزمینهٔ تربیتی، روحی و اخلاقی برنامه‌های مراکز آموزشی بسیار سازنده است، ادامه داد: مراکز آموزشی نیروهای مسلح درس واقعی به جوانان کشور داده و با به روز رسانی اطلاعات آن‌ها تجربه آن‌ها را افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی تصریح کرد: مراکز آموزشی نیروهای مسلح مراکزی بسیار ویژه و مهم هستند؛ چراکه جوانان در این مراکز آموزشی افزون بر تعلیمات نظامی، شرعی، عقیدتی و حفاظتی نظم را در زندگی فرامی‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز آموزشی نیروهای مسلح از یک کلاس اخلاق هم مؤثرتر است و با توجه به اینکه جوانان در ابتدای راه خام هستند و برای ورود به جامعه و مفید بودن در آن تجربه کافی ندارند این مراکز راه و رسم زندگی در جامعه را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی افزود: اخلاق، آداب و طرز برخورد فرماندهان در روحیه جوانان بسیار تأثیرگذار است و دستاوردهایی که جوانان از این مراکز برای خود، خانواده و زندگی اجتماعی می‌برند، جدای از مواد تعلیمات نظامی احساس کارا و مفید بودن و هوشیاری را در آن‌ها ایجاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر هماهنگی بین نیروهای مراکز آموزشی، اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است هماهنگی بین شما نیروهای مراکز آموزشی بیش از هر چیز دیگری می‌تواند بر جوانان تأثیر بگذارد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات