۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۶۴۷۸۸

برگزاری دوره های آموزشی ترویج فرهنگ مطالعه و اهدای کتاب شهید سلیمانی

برگزاری دوره های آموزشی ترویج فرهنگ مطالعه و اهدای کتاب شهید سلیمانی
هاشم پور از برگزاری دوره های آموزشی ترویج فرهنگ مطالعه و اهدای کتاب شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سید مهدی هاشم پور مدیر کانون فرهنگی هنری حجتیه در گفت و گویی از برگزاری دوره های آموزشی ترویج فرهنگ مطالعه و اهدای کتاب شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

وی اظهار داشت:با فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس کانون فرهنگی و هنری حجتیه دوره های آموزشی ترویج فرهنگ مطالعه خود را  برای اعضا و عموم مردم  به صورت مجازی برگزار نمود و با حمایت اعضاء هیئت امنای مسجد،امام جماعت و مسئولین کانون تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیر کانون فرهنگی هنری حجتیه گفت: فرهنگ مطالعه در بین مردم  سطح مطالعه بسیار پایین می باشد و این کانون با اهدای کتاب شهید قاسم سلیمانی تلاش به ترویج فرهنگ کتاب خوانی و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ارزش های این بزرگواران را حفظ و نشر دهیم.

هاشم پور تصریح کرد: از دیگر برنامه های کانون معرفی کتاب هایی از زندگی شهدا و برگزاری مسابقه با محوریت زندگی نامه شهدا است که در پایان به افرادی که به سوال ها پاسخ صحیح دهند جوایزی اهدا می شود.

ایشان ابراز داشت: اعضا کانون حجتیه در این امر خیلی موثر هستند و با ارتباط گیری به عموم مردم نسبت به ترویج فرهنگ کتاب خوانی اقدام های موثری حاصل نموده اند که در آینده نزدیک به نتیجه خواهد رسید.

مدیر کانون فرهنگی هنری حجتیه اقزود: این کانون در نظر دارد این برنامه اهدا کتاب را در سطح مجازی و به صورت کتابچه های مجازی و کتاب های مجازی به عموم مردم معرفی نمایند./826/د102/ق

ارسال نظرات