۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۶۴۸۰۹
حجت الاسلام قلی پور:

انتخابات آمریکا، راه حل مشکلات کشورمان نیست

انتخابات آمریکا، راه حل مشکلات کشورمان نیست
مازندران - حجت الاسلام قلی پور گفت: مسؤولان به جای دل بستن به وعده های خارجی، از توان و ظرفیت داخلی برای رفع مشکلات اقتصادی بهره گیرند.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از وجود بی ثباتی اقتصادی در کشور انتقاد کرد و خواستار تلاش مضاعف دولت و مجلس برای عبور کشور از شرایط موجود شد.

وی با بیان این که متأسفانه وضعیت کنونی اقتصادی کشور فشارها را بر قشر محروم و مستضعف جامعه بیشتر کرده است، افزود: انتظار از دولت و مجلس این است با جدیت بیشتری در جهت ساماندهی وضع کنونی اقدام کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها اعتقادی به ظرفیت های داخلی ندارند و نگاهشان به بیرون است، خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت کشور از بحران های اقتصادی توجه به ظرفیت و توان داخلی است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که وضعیت امروز کشور نتیجه دل بستن به برجام و وعده های توخالی کشورهای غربی است، تصریح کرد: متأسفانه علیرغم تجربه تلخ برجام، عده ای همچنان به انتخابات آمریکا دل بسته اند.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که انتخابات آمریکا، راه حل مشکلات کشورمان نیست، خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای دل بستن به مسائل داخلی سایر کشورها، از توان و ظرفیت داخلی برای رفع مشکلات اقتصادی بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علیرغم این که مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند، اما متأسفانه شاهد اقدام ملموسی از سوی مسؤولان در این خصوص نیستیم، تصریح کرد: جهش تولید موجب رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و رفع بحران های اقتصادی می شود.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که مسؤولان از همه توان خود در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری بهره گیرند، افزود: متأسفانه مسؤولان عزمی برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه جهش تولید ندارند و این مسأله بر زمین مانده است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی بسیاری به کشورمان تحمیل کرده است، گفت: مسؤولان باید توجه بیشتری به قشر محروم و مستضعف جامعه که این روزها در شرایط نامناسبی هستند داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که گره زدن مشکلات امروز کشور به انتخابات آمریکا اشتباهی بزرگ و راهبردی است، خاطرنشان کرد: برجام باید درس بزرگی برای همه کسانی باشد که این روزها دوباره زمزمه مذاکره با آمریکا در محافل خصوصی آنها شنیده می شود.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که مقام معظم رهبری سال ها است بر ضرورت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، افزود: اما متأسفانه مسؤولان کشور در دوره های مختلف با بی توجهی و برخورد شعاری از این سیاست های مهم عبور کردند./950/ت310/ب1

ارسال نظرات