۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۶۴۸۱۰
رهبران سیاسی مذهبی پاکستان:

پاکستان نباید به کشورهای خائن عربی اميدی داشته باشد

پاکستان نباید به کشورهای خائن عربی اميدی داشته باشد
کنفرانس خبری کمپین "اسرائیل نمی خواهیم" از سوی بنیاد فلسطین پاکستان در خانه مطبوعاتی اسلام آباد برگزار شد. 
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، کنفرانس خبری کمپین "اسرائیل نمی خواهیم" از سوی بنیاد فلسطین پاکستان در خانه مطبوعاتی اسلام آباد برگزار شد.
 
در این کنفرانس خبری ساجد طوری عضو پارلمان ملی پاکستان، مفتی گلزار نعیمی رئیس حوزه علمیه نعیمیه، ناصر عباس شیرازی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان و دیگر افراد حضور داشتند. 

رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان در این کنفرانس خبری گفتند: آمریکا و اسرائیل و هندوستان برای حفظ منافع اسرائیل در حال توطئه علیه پاکستان هستند و فساد جدید در پاکستان هم یکی از برنامه های مهم رژیم صهیونیستی در پاکستان بوده است. 

این رهبران پاکسانی اظهار داشت: امارات و بحرین با روابط خود با رژیم صهیونیستی اسرائیل خیانت بزرگی علیه مسئله فلسطین و کشمیر مرتکب شده اند.

رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان اعلام کردند که کشورهای عربی اسرائیل را به رسمیت می شناسند و به رسمیت شناختن اسرائیل یعنی تسلیم‌شدن در برابر ظلم اسرائیل علیه فلسطین و پاکستان نباید در مسئله کشمیر به این کشورهای عربی خائن امیدی داشته باشد؛ امارات و بحرین با روابط خود با اسرائیل امنیت کشورهای خلیج عرب را به خطر انداختند./ت302/ق
ارسال نظرات