۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۶۶۵۱۱۰
حجت الاسلام عباسی خبر داد؛

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در رزمایش همدلی مدرسه آیت الله بهجت

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در رزمایش همدلی مدرسه آیت الله بهجت
حجت الاسلام عباسی توجه به نیازمندان در شرایط بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی، بیش از گذشته دانست.

حجت الاسلام نصرت الله عباسی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهجت(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب بر برپایی رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کشور گفت: طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهجت نیز در این راستا برای کمک به نیازمندان فعالیت های جهادی متعددی داشت.

وی افزود: به جهت همه گیری بیماری کرونا و افزایش مشکلات اقتصادی، نیازمندان بیش از پیش تحت فشار بودند و نیاز به کمک خیران بیش از گذشته احساس می شد؛ در این راستا با تلاش مدرسه علمیه و همت طلاب کارهای برای نیازمندان انجام گرفت.

عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به برخی از فعالیت های جهادی اظهار داشت: یکی از اقدامات صورت گرفته با تلاش خیرین و بانیان قربانی گوسفند و توزیع گوشت در میان نیازمندان بود؛ در این کار با کمک بانیان 7 گوسفند خریداری و قربانی شد.

وی افزود: همچنین با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین توانستیم برای خرید بسته های معیشتی مبلغی را جمع آوری کنیم؛ از آنجا که مدرسه علمیه توان مالی و بودجه برای این گونه فعالیت ندارد، تمامی کمک ها از بانیان و خیرین و به صورت مردمی بوده است و مدرسه علمیه واسطه این امر بوده است. در حقیقت نقش مدرسه علمیه جمع آوری نذورات از بانیان و بعد خرید بسته های معیشتی و در نهایت توزیع آن میان نیازمندان شناسایی شده، بود.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در میان نیازمندان گفت: در رزمایش همدلی و کمک مومنانه 200 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع گردید؛ برای شناسایی نیازمندان از طلابی که در فعالیت های جهادی سابقه و شناخت کافی داشتند کمک گرفت شد و در نهایت توسط طلاب میان نیازمندان توزیع گردید./1370/ت302/ف

ارسال نظرات