۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۶۵۱۶۴
درس خارج فقه آیت الله مجتهدشبستری؛

با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» به صورت کتاب منتشر شد

با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» به صورت کتاب منتشر شد
تهران - حجت الاسلام قربانی گفت: مجموعه تدریس آیت الله مجتهدشبستری در درس خارج فقه در کتابی با عنوان امر به معروف و نهی از منکر از سوی انتشارات بوستان کتاب منتشر شد.

حجت الاسلام سعید قربانی مسوول دفتر آیت الله مجتهدشبستری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از انتشار کتاب امر به معروف و نهی از منکر «نظارت همگانی» خبر داد و گفت: پس از حضور آیت الله محسن مجتهدشبستری در تهران و آغاز کرسی درس خارج فقه وی از سال 1396، مبحث امر به معروف و نهی از منکر به مدت یکسال در مدرسه علمیه آیت الله ایروانی(ره) توسط آیت الله مجتهد شبستری تدریس شد.

وی افزود: پس از اتمام این بحث که یکسال درسی به طول انجامید، مراحل نگارش کتاب با این موضوع آغاز شد و در سال جاری کتاب امر به معروف و نهی از منکر که حاصل تدریس این بحث در حوزه علمیه آیت الله ایروانی(ره) بود توسط انتشارات بوستان کتاب منتشر شد.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به نحوه خرید این کتاب، ابراز داشت: این اثر یک کتاب جامع آموزشی و علمی است لذا طلاب، دانشجویان و اساتید می توانند جهت تهیه کتاب به فروشگاه‌های بوستان کتاب یا از طریق تماس با دفتر آیت الله مجتهدشبستری با شماره 02155383929 اقدام به خرید کنند./813/ت310/ب1

با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» به صورت کتاب منتشر شد///

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات