۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۶۵۱۸۲
حجت الاسلام تقی پور:

مسؤولان باید از نزدیک پای درد و دل مردم بنشینند

مسؤولان باید از نزدیک پای درد و دل مردم بنشینند
مازندران - امام جمعه رامسر با بیان این که مسؤولان باید از نزدیک پای درد و دل مردم بنشینند، گفت: تنها شعار دادن و سخنرانی کردن دردی از این مشکلات دوا نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور، امام جمعه رامسر بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که مدال انقلابی را از دستان رهبر معظم انقلاب دریافت کردند باید همه اقدامات آنها در تراز انقلاب اسلامی و در مسیر تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان این که دولت و مجلس باید در جنگ اقتصادی با دشمن، تاکتیک های جنگی را خوب بشناسند تا بتوانند تصمیم مناسبی اتخاذ کنند، افزود: تصمیماتی که برای مقابله با توطئه های اقتصادی دشمن گرفته می شود باید انقلابی و متناسب با شأن ملت ایران اسلامی باشد.

حجت الاسلام تقی پور، یکی از مشکلات امروز جامعه ما کاهش نرخ جمعیت دانست و با بیان این که این مسأله بسیار مهم در آینده کشورمان را با مشکلات بسیاری مواجه خواهد کرد، بیان داشت: انتظار از مسؤولان این است بسترهای لازم را به منظور تقویت ازدواج جوانان فراهم کنند.

وی با بیان این که متأسفانه امروز به دلیل برخی بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها مردم کشورمان در درد اقتصادی می سوزند، تصریح کرد: مجلس انقلابی باید با بررسی دقیق مشکلات و اتخاذ تصمیمات مناسب و انقلابی در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارد.

امام جمعه رامسر با اشاره به این که متأسفانه برخی ها همه مشکلات کشور را به تحریم های آمریکا گره می زنند، خاطرنشان کرد: باید سوء تدبیرها در کشور شناسایی و برای رفع آن علاجی صورت گیرد.

حجت الاسلا تقی پور با بیان این که مردم صبور و انقلابی کشورمان در چهار دهه اخیر همه مشکلات ناشی از فشارهای دشمن را تحمل کردند، بیان داشت: این مردم فهیم در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب پیشگام بودند و با ایستادگی و مقاومت خود توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی با تأکید براین که همه دغدغه دولت و مجلس باید رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی باشد، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا متأسفانه بر مشکلات اقتصادی مردم افزوده و این وظیفه مسؤولان است در جهت کاهش آلام و گرفتاری های مردم بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه رامسر با بیان این که مسؤولان باید پای درد و دل مردم بنشینند و برای علاج آن تصمیم گیری کنند، افزود: تنها شعار دادن و سخنرانی کردن دردی از این مشکلات دوا نخواهد کرد.

حجت الاسلام تقی پور با تأکید براین که مسؤولان باید با تصمیم گیری های صحیح امید را دل مردم زنده کنند، تصریح کرد: امروز هدف اصلی دشمن ایجاد فضای ناامیدی و یأس درفضای عمومی کشور است که باید این توطئه با هوشیاری و تلاش بیشتر مسؤولان خنثی شود.

وی بر ضرورت تشدید نظارت ها بر قیمت ها از سوی متولیان امر تأکید کرد و گفت: نباید مردم هر روز شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور باشند و این نیازمند نظارت مستمر مسؤولان است./950//202/خ

ارسال نظرات