۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۶۵۴۳۴

معرفی کتاب «چهل منزل با امام حسین (ع)» در طرح کتابخوانی

معرفی کتاب «چهل منزل با امام حسین (ع)» در طرح کتابخوانی
سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «چهل منزل با امام حسین (ع)» توسط کانون فرهنگی هنری منجی شهر کاج به صورت مجازی معرفی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «سمانه سلیمانی» مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج در گفتگویی در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «چهل منزل با امام حسین (ع)» توسط کانون فرهنگی هنری منجی شهر کاج به صورت مجازی معرفی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: این کتاب ارزشمند شامل چهل منزل با امام حسین (ع) از انتشارات زمزم اندیشه است که از خروج حضرت از مدینه آغاز شده و تا بازگشت خانواده حضرت (ع) به مدینه ادامه دارد.

وی ابراز کرد: در کتاب «چهل منزل با امام حسین (ع)» سعی شده با استفاده از منابع صحیح و مورد اعتماد در هر منزل مطالبی گردآوری شود که هر کدام مرثیه ای رثا و جانسوز می باشند.

سلیمانی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این اثر آوردن متن عربی مقاتل همراه با ترجمه آن ها است که به ترتیبی زیبا در کنار هم آمده اند و از وحدت خوبی برخوردار شده اند و خواننده متوجه نمی شود که هر منزل از چند اثر مختلف گرد آمده اند و رجوع به پاورقی این تلفیق را بیان می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری منجی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر کاج ادامه داد: این اثر برای تمام مرثیه خوانان بسیار مفید است ذکر منابع از خصوصیات مهم دیگر این اثر می باشد./826/

ارسال نظرات