۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۶۵۶۷۷
به همت مدرسه علمیه مکتب المهدی صورت گرفت؛

از توزیع اقلام بهداشتی تا اهدای ۵ کمک هزینه سفر مشهد به مناسبت اربعین

از توزیع اقلام بهداشتی تا اهدای ۵ کمک هزینه سفر مشهد به مناسبت اربعین
تهران - مدرسه علمیه مکتب المهدی (عج) همزمان با اربعین حسینی اقدام به توزیع نذورات در قالب اقلام بهداشتی و اهدای ۵ کمک هزینه سفر مشهد به برگزیدگان مسابقه شاکین کرد.

سرکار خانم، زهرا طالبی مدیر مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) اندیشه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برپایی موکب اربعین حسینی توسط طلاب جهادی این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: جهادگران مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) همزمان با اربعین حسینی با برپایی موکب نذورات خود را در قالب اقلام بهداشتی بین مردم توزیع کردند.

وی افزود: همچنین جهادگران مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) با تهیه اثری ارزشمند با عنوان «شکوه نامه اربعین حسینی» دلتنگی خود را از عدم حضور در راهپیمایی اربعین به پیشگاه حضرت حق و امام حسین(ع) ابراز و از درگاه خداوند متعال فرج امام زمان(عج) را خواستار شدند؛ این اثر ارزشمند در همین موکب بین مردم توزیع شد.

طالبی به برگزاری مسابقه «شاکین» اشاره و بیان کرد: مسابقه شاکین از سوی مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) به مناسبت اربعین حسینی برگزار شد، گفتنی است به برگزیدگان این مسابقه 5 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) ادامه داد: علاوه بر توزیع مسابقه شاکین بین عزاداران اباعبدالله الحسین(ع)، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی کیک و آبمیوه بسته بندی شده نیز توزیع شد.

وی بیان داشت: راهپیمایی روز اربعین به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی راس ساعت 8:30 صبح با ماشین های شخصی و با نوای لبیک یا حسین(ع) از میدان امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهدای فاز 4 اندیشه برگزار شد.

طالبی به برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در پارک اشاره کرد و گفت: از دیگر اقداماتی که مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) اندیشه به مناسبت اربعین حسینی انجام داد برگزاری مراسم زیارت اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای آزاد پارک بود که راس ساعت 10 صبح برگزار شد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات