۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۶۵۷۰۴
امام‌جمعه کرمانشاه:

مسؤولان به تذکرات مکرر رهبر انقلاب در بحث اقتصاد توجه کنند

مسؤولان به تذکرات مکرر رهبر انقلاب در بحث اقتصاد توجه کنند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد بی علت نیست؛ امروز خرید منزل مسکونی برای بسیاری از خانواده ها به امری محال تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هر دولتی را در ابتدای آغاز به کار، تذکرهایی نسبت به حوزه اقتصاد داده اند، از این رو برطرف کردن مشکلات اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

امام‌ جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه جامعه اکنون درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی شده است، بیان کرد: با وجود اینکه در بحث ذخایر نفتی و گازی جایگاه بسیار ممتازی در جهان داریم، کاهش ارزش پولی چه معنایی می تواند داشته باشد؟.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: اقتصاد زیربنای بسیاری از مسایل اجتماعی است و تضعیف اقتصاد می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات در جامعه باشد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه بیکاری به یکی از دغدغه های مهم قشر جوان جامعه تبدیل شده است، گفت: تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد بی علت نیست، امروز تهیه و خرید منزل مسکونی برای بسیاری از خانواده ها به امری محال تبدیل شده است.

امام‌ جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه رفع مشکلات اقتصادی، افزایش و رونق تولید است، افزود: تولید زیرساخت اقتصاد کشور است و تجربیات چند قرن گذشته نشان می دهد که نگاه ما باید به پتانسیل های داخلی باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه بیان کرد: امام خامنه ای در روز اربعین امسال با رعایت تمام دستورات بهداشتی در حسینیه حضور پیدا و زیارت را قرائت کردند که بعنوان الگو باید از ایشان در رعایت دستورات بهداشتی و سایر شئون زندگی پیروی کنیم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات