۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۶۵۷۱۹
رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان:

توهین کنندگان به مقدسات اسلامی مجازات شوند

توهین کنندگان به مقدسات اسلامی مجازات شوند
آیت الله حافظ ریاض نجفی در خطبه نماز جمعه خود گفت: متأسفانه با وجود اینکه در پاکستان توهین کردن به صحابه، اهل بیت (ع) و پیامبر اسلام (ص) جرم انگاری شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرکزاری رسا، آیت الله حافظ ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان و مدیر حوزه‌ علمیه جامعة المنتظر لاهور در خطبه نماز جمعه خود در مسجد علی گفت: متأسفانه با وجود اینکه در پاکستان توهین کردن به صحابه، اهل بیت (علیهم السلام) و پیامبر اسلام (ص) جرم انگاری شده است اما هیچ وقت اجرایی نشده است و حتی هرکس به مقدسات اسلام توهین کرده را به راحتی از کشور فراری دادند.

وی افزود: با وجود اینکه در کشور درباره توهین به مقدسات اسلام قانون داریم اما تکفیری ها می خواهند در قانون کشور صحابه را نسبت به اهل بیت (ع) مقدم دانسته و مجازات توهین به صحابه را نسبت به اهل بیت (ع) در اولویت قرار بدهند و این عمل ضد عقیده اهل سنت هم است.

وی در ادامه اظهار داشت: تسلسل تجاوز جنسی در کشور بعلت عدم مجازات عاملان این جنایات است، در کشور بجای اینکه حکم خداوند را اجرا کنند، دولت به دنبال خشنودی آمریکا و استکبار جهانی است درحالیکه حکم خداوند درباره زنا واضح است و متأسفانه در رسانه‌های ملی بیشترین بحث درباره تجاوز جنسی است و این باعث بدنامی کشور در جهان است./د102/ق

ارسال نظرات