۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۶۵۸۹۱

شماره ۳۳۵ و ۳۳۶ ماهنامه «پیام زن» منتشر شد

شماره ۳۳۵ و ۳۳۶ ماهنامه «پیام زن» منتشر شد
شماره ۳۳۵ و ۳۳۶ ماهنامه «پیام زن» ویژه شهریور و مهر ۹۹ با پرونده ویژه «تعلیم و تربیت دانش آموزان در فضای مجازی» چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، شماره جدید ماهنامه «پیام زن» با پرونده ویژه «تعلیم و تربیت دانش آموزان در فضای مجازی» به منظور ارائه راهکارهای استفاده بهینه از آموزش مجازی برای دانش آموزها و پدر و مادرها چاپ و روانه بازار شد.

در این شماره، بخش های متنوع و مطالب خواندنی از قبیل «آلبوم روضه های خانگی» به همت سارا جعفری نژاد و «روایت پیاده روی اربعین من البحر الی النحر» به همت عطیه کشتکاران، نویسنده و عکاس توانمند کشورمان، عطر و بوی حضور در روضه های محرم و صفر و پیاده روی اربعین را بار دیگر برایمان زنده کرده اند.

لیلا سادات باقری به روال چند سال اخیر با روایت های زنانه از جنگ تحت عنوان «دریاکنار» همراه مان بوده و این بار روایت «صغری نوری» بانوی جهادگر و انقلابی در سال های پیش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همراه با مجاهدت ها، فداکاری ها و معجزات فراوان را بازگو کرده است.

مصاحبه با بانوی متولد بلتستان «ناصره احمدی»، یکی دیگر از مطالب جذاب این شماره به همت زهرا نیستانی است که شما را به گفت و گویی شیرین و خواندنی از منطقه بلتستان در شمال شرق پاکستان، هم مرز با چین و هند دعوت می کند؛ روایت بانویی که نزدیک به سه دهه است که مهمان کشور ما است و قصه جذاب و شنیدنی ورودشان به ایران و برنامه هایی که در آینده برای زادگاهشان در نظر گرفته را از دست ندهید.

بسته پیشنهادی رسانه ای ماهنامه «پیام زن» به مخاطبان با عنوان «زنبیل فرهنگی» شما را با دنیای فیلم، رسانه، کتاب، نرم افزار و بازی هایی که متناسب با فضای خانوادگی است، دعوت می کند.

«نقاشی که لباس تنش را سبز کرد»، عنوان دیگری از مطالب تربیتی این ماه است که سبک زندگی و پروتکل های تربیتیِ دختر ِ یک پاسدار را روایت می کند؛ پاسداری که زندگی ساده اش را با نقاشی شروع و با جانبازی ادامه می دهد.

مدیریت ذهن، عاملی مهم برای «موفقیت» و رضایتمندی از زندگی است که به دست آوردنش کار دشواری به حساب می آید اما با تکنیک های خاصی که در صفحه 50 مجله مطرح شده، دستیابی به آن را آسان و شدنی کرده است؛ «برش هایی از زندگی دهه شصتی» که به هت زهرا مروستی تهیه شده، از دست ندهید تا به دنیای دورهمی هایِ ساده با یک کاغذ و قلم قدم بگذارید و لحظاتی را با نوستالژی های ماندگار از دهه شصت به شیرینی سپری کنید.

بعد از مطالعه مطالب متعدد و متنوع مجله «پیام زن»، سری به مادرانه سیده زهرا برقعی بزنید که در این شماره اسباب بازی بچه ها را حسابی به چالش کشیده است؛ «مادرانه» تریبونی گروهی برای طرح برخی مسئله ها و صحبت درباره اشتراکات و افتراقات است؛ آن هم با محوریت بچه ها و دغدغه های کوچک و بزرگ شان از زبان مادرهایی که تجربه واقعی خود از سر و کله زدن با بچه ها را با شما در میان میگذارند.

حالا نوبت آن است که با فوت کوزه گریِ سهیلا مسقطی برای دلبندان شیرین تان «باباغنوش»، «رول های دارچینی» و «پیراشکی گوشت» با همکاری اعضای خانواده تهیه کنید و از کنار هم بودن در فضای گرم و صمیمی خانه لذت ببرید.

علاقه مندان جهت دریافت اشتراک این ماهنامه می توانند نام و نام خانوادگی و نام نشریه را به سامانه پیام کوتاه   3000144095 ارسال و یا به سایت www.eshragh.ir مراجعه و فرم اشتراک را تکمیل کرده و یا در ساعات اداری از طریق شماره 02531153136 با مسئول شبکه مشترکین در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند./822/د102/ق

ارسال نظرات