۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۶۶۵۹۱۸
امام جمعه خرم آباد:

رونق اقتصادی درگرو ترویج فرهنگ کار و حمایت از تولید داخل است

رونق اقتصادی درگرو ترویج فرهنگ کار و حمایت از تولید داخل است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی کار، تولید و اشتغال را لازمه پیشرفت جامعه خواند و گفت: با ترویج فرهنگ کار و حمایت از تولید کننده باید در رونق اقتصادی نقش آفرین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در بازدید از کارخانه آب معدنی بیشه لرستان گفت: اشتغال زایی و تلاش برای رفع مشکلات نیاز جامعه امروز است.

نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار با کارآفرینان و آشنایی با صنعتگران، سرمایه گذاران و تلاش در رفع مشکلات و گشایش در کار آنها را وظیفه شرعی و ملی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کار، تولید و اشتغال سبب رشد و پیشرفت جامعه است، افزود: این مهم به همراه خود تکامل دنیوی و اخروی را برای ملت به همراه دارد و گره گشای مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شأن و کرامت ملتی که روی پای خود بایستد با کار، تلاش و فعالیت مؤثر است، اظهار داشت: باید فرهنگ کار و خوداتکایی بین نسل جوان تبیین و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص) می فرمایند: «هرکس در راه رسیدن به روزی حلال تلاش کند مانند مجاهد در راه خداوند است»، گفت: کار و تولید مؤلفه مهم پیروزی در جنگ اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش سرمایه گذاران در جنگ اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: کارفرمایان و سرمایه گذاران فرماندهان و کارکنان رزمندگان جبهه اقتصادی هستند و نباید از نقش مؤثر خود غافل باشند./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات