۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۶۶۴۴۷
عضو شورای بانوان ستاد امر به معروف کاشان:

بانک‌های ربوی خسارت‌های جبران ناپذیری را بر جامعه اسلامی وارد می کنند

بانک‌های ربوی خسارت‌های جبران ناپذیری را بر جامعه اسلامی وارد می کنند
اصفهان - رمضانعلی زاده گفت: فعالیت چراغ خاموش بانک‌های ربوی می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را بر جامعه اسلامی وارد کند.
زینب رمضانعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، بر ضرورت اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: همانگونه که حمله میکروب‌ها به بدن با واکنش سیستم ایمنی بدن روبرو می‌شود، شیوع میکروب منکر در جامعه نیز باید با واکنش امر به معروف و نهی از منکر روبرو شود، درغیر این صورت شاهد فراگیری منکر در جامعه خواهیم بود.

وی امر به معروف را مانند آب برای ادامه حیات ضروری دانست و افزود: حجاب و عفاف یکی از کوچکترین منکر‌های جامعه است چرا که منکر‌های بزرگتر از حجاب و عفاف نیز وجود دارد.

به گفته وی فعالیت چراغ خاموش بانک‌های ربوی می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیرتری از خسارات بی حجابی بر جامعه اسلامی وارد کند.

رمضانعلی زاده بی حجابی و بدحجابی در جامعه را نشأت گرفته از ایدئولوژی‌های غربی در قالب فیلم و کتاب دانست و ابراز داشت: امروز در بیشتر خانه‌ها لوح‌های فشرده عروسک‌های باربی و برتز، کودکان و نسل آینده کشور را به شدت تهدید می‌کند.

وی افزود: عروسک باربی شخصیت ۲۰ ساله‌ای که القای زود بزرگ شدن به کودکان می دهد و درادامه نیز اتفاقات را رقم می‌زند که بلوغ زودرس را برای کودکان به همراه دارد و این همان آسیب‌های خاموشی است که دامن جامعه را گرفته تا آن تبدیل به منکر کند.

عضو شورای بانوان ستاد امر به معروف کاشان گفت: در سند ۲۰۳۰ نیز موضوعی به نام عدالت جنسیتی را مطرح کرده است که با واژه عدالت به آن رنگ و لعاب زیبایی داده اند که این تعریف از منظر تفکر غربی عدم تفاوت فیزیولوژی بین زن و مرد را مطرح کرده است تا در ادامه منجر به منکرات اجتماعی شود./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات