۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۶۶۴۵۴
حجت الاسلام شکریان:

گره زدن مسائل کشور به نتیجه انتخابات آمریکا خیانت بزرگی به انقلاب است

گره زدن مسائل کشور به نتیجه انتخابات آمریکا خیانت بزرگی به انقلاب است
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: گره زدن همه مسائل کشور به نتیجه انتخابات در آمریکا خیانت بزرگی به انقلاب و مردم است.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با انتقاد از مدیریت ضعیف اقتصادی در کشور، گفت: متأسفانه مدیریت اجرایی کشور عزمی برای رفع مشکلات فعلی ندارد.

وی با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی از مدیریت ضعیف اقتصادی در کشور، افزود: برون رفت از وضعیت فعلی نیازمند مدیرانی شجاع، جهادی و انقلابی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه نگاه جهادی و انقلابی در مدیران ما دیده نمی شود، خاطرنشان کرد: بررخی از مدیران کشور اسیر وابستگی به غرب هستند که این سم مهلکی برای رشد و شکوفایی کشور است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که تا زمانی که تفکرات غربی در ذهن مدیران ما ساری و جاری باشد امیدی به رفع مشکلات داخلی نخواهد بود، تصریح کرد: مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بر مبنای آرمان ها و ارزش های انقلابی حرکت کند.

حجت الاسلام شکریان، نفوذ و رسوخ تفکرات لیبرالی در بدنه مدیریت اجرایی کشور را عامل عقب ماندگی های فعلی کشور دانست و افزود: تا زمانی که مدیران غرب گرا در مسند مدیریت کشور حاضر باشند، مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.

وی با بیان این که ملت ایران هشت سال دفاع مقدس را با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی مدیریت کردند و به پیروزی رسیدند، گفت: امروز هم که کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی است، مدیران با تفکر انقلابی و جهادی می توانند از این موانع عبور کنند و در جنگ اقتصادی پیروز شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه مسؤولان ناکارآمدی هفت ساله خود را به تحریم های آمریکا گره می زنند، بیان داشت: آثار تحریم های اقتصادی آمریکا تا حدی است، اما متأسفانه وضعیت امروز کشور نتیجه و محصول بی تدبیری و ناکارآمدی مسؤولان است.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر همواره تأکید کردند راه علاج مشکلات کشور بهره مندی از توان و ظرفیت داخلی است، افزود: اما متأسفانه عده ای در کشور علیرغم برجام خسارت بار، همه نگاه خود را به بیرون از کشور معطوف کرده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه حل مشکلات کشور پیروزی یا شکست یک فرد و یا حزب در آمریکا نیست، خاطرنشان کرد: خصومت آمریکایی ها با ملت ایران موضوعی تاریخی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این خصومت ها و جنایت ها به اوج خود رسیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه مسؤولان کشور از لحاظ اقتصادی به حال خود رها شده است، تصریح کرد: این که مدیران کشور تصمیم گیری و برنامه ریزی برای بخش های مختلف کشور را به نتیجه انتخابات در آمریکا گره بزنند خیانت بزرگی به انقلاب و مردم است./950/

ارسال نظرات