۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۶۶۷۶۹
حجت الاسلام قلی پور:

دل بستن به نتیجه انتخابات آمریکا، علاج مشکلات کشور نیست

دل بستن به نتیجه انتخابات آمریکا، علاج مشکلات کشور نیست
مازندران - امام جمعه بابلسر گفت: سیاست آمریکایی ها در برابر ملت ایران واحد است و نباید تصمیم گیری ها در کشورمان به نتیجه انتخابات در آمریکا پیوند بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با گلایه از وضعیت اقتصادی امروز کشور و عدم ثبات در قیمت ها بر ضرورت نظارت جدی تر مسؤولان بر وضعیت بازار تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه هر روز شاهد تغییر نرخ قیمت ها در کشور هستیم، افزود: این وضعیت فشار مضاعفی را بر قشر محروم و مستضعف جامعه وارد کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه عدم نظارت بر بازار موجب افسارگسیختگی اقتصادی در کشور شده است، تصریح کرد: باید نظارت ها بر بازار دقیق و مستمر باشد.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مسؤولان از فرصت باقی مانده برای خدمت بیشتر به مردم بهره گیرند، خاطرنشان کرد: باید رسیدگی و توجه به قشر محروم و نیازمند جامعه بیشتر شود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در دولت اعتقادی به توان و ظرفیت بومی ندارند و همه نگاه خود را به بیرون از کشور معطوف کرده اند، افزود: نتیجه امروز کشور در حوزه اقتصادی، نتیجه تعامل با کشورهای غربی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ضعیف و وادادگی در برخی مسؤولان مشهود است، تصریح کرد: ضعف و وادادگی، دشمن را گستاخ تر خواهد کرد، بلکه با ایستادگی و مقاومت می توان دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که متأسفانه کشور چندین سال معطل سند بی ارزشی چون برجام شد، خاطرنشان کرد: در سایه برجام نه تنها از مشکلات کشور کاسته نشد بلکه بر مشکلات این مردم نیز افزوده شد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که تنها راه برون کشور از وضعیت فعلی، تکیه بر توان داخلی است، بیان داشت: باید از همه ظرفیت ها برای تقویت ظرفیت های بومی در کشور استفاده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال، مسأله مهم جهش تولید را مطرح کردند، افزود: اما متأسفانه مطالبات مقام معظم رهبری در این خصوص بر زمین مانده و نتیجه ملموسی از آن حاصل نشده است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مسؤولان ما باید تفکرات خود را تغییر دهند و به توانمندی های داخلی اعتماد کنند، بیان داشت: در طول 42 سال اخیر آمریکا و اروپا همواره در پی منافع نامشروع خود در برابر ملت بزرگ ایران بوده اند و نباید به وعده های دروغین این کشورها دل بست.

امام جمعه بابلسر با انتقاد از کسانی که به نتیجه انتخابات آمریکا دل بسته اند، گفت: سیاست آمریکایی ها در برابر ملت ایران واحد است و نباید برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها در کشورمان به نتیجه انتخابات در آمریکا پیوند بخورد./950/پ310/ب1

ارسال نظرات