۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۶۶۶۵۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

ایستادگی و مقاومت بر پایه اقتدار داخلی تنها نسخه شفابخش برای رفع مشکلات

ایستادگی و مقاومت بر پایه اقتدار داخلی تنها نسخه شفابخش برای رفع مشکلات
مازندران - عضو شورای حوزه علمیه مازندران، ایستادگی و مقاومت بر پایه اقتدار داخلی را تنها نسخه شفابخش برای رفع مشکلات امروز کشور در حوزه اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول، این ایام را ماه شادی اهل بیت(ع) دانست و گفت: باید در کنار شادی برای اهل بیت(ع) سیره عملی آن بزرگواران را در زندگی فردی و اجتماعی خود نهادینه کنیم.

وی با بیان این که بهره مندی از سیره نبوی راهگشای مشکلات امروز جامعه اسلامی است، افزود: متأسفانه جوامع اسلامی از اندیشه های ناب نبوی فاصله گرفته اند و همین مسأله موجب بروز مشکلات بسیاری برای مسلمانان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که امروز تنها راه غلبه بر دشمنان پیامبر و اهل بیت(ع)، وحدت و همبستگی امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: تفرقه و اختلاف خواست و هدف دشمنان است که مسلمانان باید در برابر این توطئه ها هوشیار باشند.

امام جمعه نوشهر، تفرقه میان مسلمانان را سم مهلکی برای جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: سیره پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) بهترین روش برای تقویت وحدت میان مسلمانان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف دشمن ضربه زدن به اصل دین است، خاطرنشان کرد: برای دشمنان تفاوتی میان شیعه و سنی نیست بلکه استراتژی آن جلوگیری از گسترش اسلام ناب و رحمانی در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ به توطئه دشمنان جهت تخریب چهره اسلام ناب در جهان اشاره کرد و گفت: دشمن با اهانت به ساخت نبی مکرم اسلام و سایر مقدسات دینی مسلمانان در تلاش است تا از جهانی شدن اسلام ناب جلوگیری کند.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه با هدف تخریب چهره مسلمانان در جهان اشاره کرد و افزود: علیرغم سرمایه گذاری های گسترده نظام سلطه و ارتجاع عرب منطقه، با ایستادگی جبهه مقاومت، جریان تکفیری در منطقه شکست خورده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، عصبانیت امروز آمریکا را ناشی از شکست های متعدد آنها در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و سایر هم پیمانانش پس از سال ها سرمایه گذاری کلان در پرورش تروریست ها تکفیری، امروز باید منطقه را ترک کنند و این شکست بزرگی برای آمریکایی ها است.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت نظارت جدی تر مسؤولان بر وضعیت بازار و اقتصاد مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان وظیفه دارند همه توان خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرند.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که همه مشکلات ما منشأ خارجی ندارد بلکه به سوء مدیریت ها در داخل باز می گردد، بیان داشت: متأسفانه دولتمردان علیرغم تأکیدات مقام معظم رهبری از توان و ظرفیت داخلی غافل شدند و همه هم و غم خود را صرف مذاکره با غرب کردند./950//210/خ

ارسال نظرات