۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۶۶۶۱۰
حجت الاسلام فلاح مطرح کرد؛

جایگزین کردن وادادگی به جای ایستادگی، بدعت تازه جریان غرب گرا در کشور

جایگزین کردن وادادگی به جای ایستادگی، بدعت تازه جریان غرب گرا در کشور
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران گفت: جایگزین کردن ضعف و وادادگی به جای ایستادگی و مقاومت، بدعت تازه جریان غرب گرا در کشور برای فرار از ناکارآمدی ها است.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی های آمریکا را عقلانیت ندانست و گفت: ایستادگی و تقویت اقتدار داخلی عین عقلانیت است.

وی، خالی کردن صحنه دفاع از کشور در برابر زورگوهای غربی را ترس و وادادگی عنوان کرد و افزود: مقایسه دوران امام حسن مجتبی(ع) با شرایط امروز کشور با هدف انحراف افکار عمومی از ناکارآمدی های هفت سال گذشته صورت می گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، جایگزین کردن ضعف و وادادگی به جای ایستادگی و مقاومت را بدعت تازه جریان غرب گرا در کشور برای فرار از ناکارآمدی ها دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که پس از هفت سال ناکارآمدی امروز افکار عمومی را در مسیر دیگری منحرف می کنند باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که اصول و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی با انفعال و وادادگی به هیچ عنوان سازگاری ندارد، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در 42 سال اخیر در برابر تهدید، فشار و هجمه های نظام سلطه با اقتدار ایستاده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز تنها راه عقب راندن دشمن، ایستادگی و مقاومت بر مبنای تقویت اقتدار داخلی است، خاطرنشان کرد: این که عده ای آگاهانه یا نا آگاهانه می کوشند ایران اسلامی را در جایگاه ضعف قرار دهند، کاملاً اشتباه است، چون نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار منطقه ای و بین المللی قرار دارد.

وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ترسیدن و فرا کردن اسمش عقلانیت نیست، تصریح کرد: باید ایستاد و با اقتدار دشمن را به عقب راند.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که متأسفانه برخی سوء مدیریت ها در کشور وضعیت امروز اقتصادی را به مردم ما تحمیل کرده است، افزود: این که همه مشکلات را به تحریم ها گره می زنند، اشتباه است، بسیاری از این مشکلات منشأ داخلی دارد و ناشی از عدم مدیریت ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز که در یک جنگ نابرابر با دشمن قرار داریم به مدیرانی از جنگ فرماندهان دفاع مقدس نیازمند هستیم، تصریح کرد: اگر مدیران ما نگاه انقلابی و مدیریت جهادی داشته باشند به طور حتم این سد شکسته خواهد شد.

وی با اشاره به این که با مدیریت منفعل و واداده امیدی به حل مشکلات امروز نیست، خاطرنشان کرد: امروز باید تفکر انقلابی و مدیریت جهادی در همه سطوح کشور تقویت شود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات