۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۶۶۵۶۱
حجت الاسلام خوبانی:

برجام سند ضعف و وادادگی دولت فعلی در برابر غرب است

برجام سند ضعف و وادادگی دولت فعلی در برابر غرب است
مازندران - حجت الاسلام خوبانی، برجام را سند ضعف و وادادگی دولت فعلی در برابر غرب دانست وگفت: دستاورد این سند برای ملت ایران فشار و بحران اقتصادی در سال های اخیر بوده است.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با بیان این که ترس و وادادگی موجب فشار بیشتر دشمن خواهد شد، گفت: تجربه 42 ساله انقلاب اسلامی نشان داده هر گاه در برابر رجزخوانی های دشمن مقتدرانه ایستادگی و مقاومت کردیم، دشمن از مواضع زیاده خواهانه خود عقب نشینی کرده است.

وی، وضعیت امروز کشور را ناشی از وادادگی مسؤولان در برابر فشارهای آمریکا و دولت های غربی دانست و افزود: متأسفانه دولت فعلی در جریان برجام و همچنین پس از آن دچار یک وادادگی در برابر نظام سلطه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تنها راه شکست توطئه های دشمن، پرهیز از وادادگی و انفعال و همچنین تقویت اقتدار داخلی است، تصریح کرد: متأسفانه دولت فعلی در طول هفت سال اخیر با فرصت سوزی بسیاری از توانمندی و ظرفیت های داخلی را نادیده گرفت و تنها در فکر مذاکره و تعامل با غرب بود.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که عملکرد غرب در طول 42 سال اخیر بر مبنای تقابل و براندازی بوده است، خاطرنشان کرد: دولت فعلی بدون توجه به دشمنی های آشکار آمریکا و اروپا با ملت ایران، راهبرد اصلی خود را تعامل و مذاکره با این دولت های مخاصم قرار داد.

وی با بیان این که پرونده آمریکا و اروپا نزد ملت ایران سیاه و تاریک است، تصریح کرد: این ملت هیچ گاه جنایت های آمریکایی های پلید را فراموش نخواهند و انتقام خون پاک سرداران شهید این کشور به ویژه سپهبد شهید سلیمانی را از این جنایت کاران غربی خواهند گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مذاکره با چنین جنایت کاران پلیدی بی معنی است، تصریح کرد: آمریکا و اروپا در طول 42 سال اخیر همواره سعی در ضربه زدن به انقلاب و حتی براندازی این نظام داشتند، بنابراین تعامل و مذاکره با چنین دولت های جنایت کاری کاملاً بی معنی است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که متأسفانه دولت فعلی همه توان و ظرفیت کشور را صرف مذاکره بی حاصل با آمریکا و اروپا کرد، ادامه داد: نتیجه چندین سال مذاکره که به سند برجام ختم شد، فشارهای حداکثری و جنون آمیز آمریکایی ها علیه ملت مظلوم ایران اسلامی بوده است.

وی با اشاره به این که برجام سند ضعف و وادادگی دولت فعلی در برابر غرب است، خاطرنشان کرد: دستاورد این سند برای ملت ایران فشار و بحران اقتصادی در سال های اخیر بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور ما نیازمند مدیرانی مقتدر، شجاع، استکبار ستیز و انقلابی است، تصریح کرد: با ترس، ضعف و وادادگی نمی توان در برابر جنایکارانی همچون آمریکا و اروپا ایستاد و از حقوق یک ملت دفاع کرد.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که عده ای از سر ضعف، ترس و وادادگی این روزها از صلح امام حسن(ع) سخن می گویند، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و بین المللی قرار دارد و سخن گفتن از صلح و مقایسه شرایط فعلی با دوران امام حسن مجتبی(ع) کاملاً اشتباه است./950//310/خ

ارسال نظرات