۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۶۶۸۴۴
منتشرکننده مواضع مقتدی صدر:

مخالف تظاهرات نیستیم بلکه مخالف خشونت تظاهرات کنندگانیم

مخالف تظاهرات نیستیم بلکه مخالف خشونت تظاهرات کنندگانیم
منتشر کننده مواضع صدر اعلام کرد که جریان صدر مخالف تظاهرات نیست بلکه این جریان خود تظاهرات را احیا کرده و همچنان زنده نگه می دارد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «صالح محمد العراقی»، منتشر کننده مواضع «مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر با انتشار مطلبی تاکید کرد که جریان صدر مخالف تظاهرات کنندگان نیست.

وی در این رابطه گفت: ما مخالف تظاهرات کنندگان نیستیم، ما تظاهرات را احیا کردیم و همچنان زنده نگه می داریم بلکه ما مخالف خشونت و فساد تظاهرات کنندگان هستیم همانگونه که مخالف فساد برخی از مقامات دولتی هستیم و همانطوریکه مخالف فساد افراد مدعی عضویت در جریان صدر هستیم، ما مخالف فساد و انحراف در هر جایی و از هر شخصی بدون هیج استثنایی هستیم.
 
العراقی در ادامه افزود: باید بدانید انقلاب صلح همچنان در وجدان ملت بیدار، زنده و در دل فاسدان، قانون شکنان، جوکری ها و بعثی ها مرده است، خدا را شکر که برخی از تظاهرات کنندگان صدای صلح سر دادند، از آنها برای جلوگیری از فتنه و همکاری با عشائر اصیل پس از آنکه «سید عون آل النبی» را به عنوان نماینده نزد آنها فرستادیم، تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: امروز همه ملت خواستار تظاهرات صلح آمیز هستند تا همه در میدان های تظاهرات با رضایت خدا، ملت، وطن و وجدان خود تظاهرات کنند و فساد را از دوش عراق و عراقی بردارند./د102/ف
ارسال نظرات