۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۶۶۹۰۸

مجلس وحدت مسلمین پاکستان تحریم آمریکا علیه نائب دبیر حزب الله را محکوم کرد

مجلس وحدت مسلمین پاکستان تحریم آمریکا علیه نائب دبیر حزب الله را محکوم کرد
سخنگوی حزب مجلس وحدت پاکستان گفت:دشمنی آمریکا با جبهه مقاومت چیز جدیدی نیست چون شیطان بزرگ قبل از این هم عداوت خود را نسبت به حزب الله لبنان و سید مقاومت نشان داده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تحریم آمریکا علیه شیخ نعیم قاسم معاون حزب الله لبنان را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این دشمنی آمریکا با جبهه مقاومت چیز جدیدی نیست چون شیطان بزرگ قبل از این هم عداوت خود را نسبت به حزب الله لبنان و سید مقاومت نشان داده است.

وی آمریکا را دشمن اسلام دانست و افزود: آمریکا همیشه دشمن اسلام و جبهه مقاومت‌ بوده است و این جنایتکار احزاب مذهبی و شخصیت های مذهبی که پرچم اسلام را در دنیا بلند کرده اند دشمن خود می داند.

سخنگوی حزب پیش روی شیعیان پاکستان اعلام سودان مبنی بر به رسمیت شناختن اسرائیل را به شدت محکوم کرد و گفت: کشورهای اسلامی که رژیم جعلی کودک کش را به رسمیت شناختند، خائن اسلام و مسلمین هستند ، احتمال به رسمیت شناختن اسرائیل توسط کشور سودان شرم آور است و آمریکا اگر با طمع و فشار توانسته که چند کشور بی ضمیر را بخرد و اسرائیل را به رسمیت بشناسند به این معنا نیست که امت اسلامی رژیم غاصب را قبول کردند و امروز هم با وجود روابط بحرین و امارات با رژیم اشغالگر مردم آن دو کشور، اسرائیل را غاصب و کودک کش می دانند .

حجت‌الاسلام والمسلمین مقصود دومکی ادامه زندانی شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را غیر قانونی اعلام کرد و اظهار داشت: مردم مسلمان جهان و طرفداران شیخ زکزاکی نسبت به زندانی بودن چند ساله شیخ و همسرش بسیار مضطرب هستند، سازمان ملل برای آزادی این رهبر مقبول و مظلوم نقش موثری می تواند ایفا کند و از مردم هم می‌خواهیم که برای آزادی شيخ زکزاکی قیام کنند.

وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه گذشته در ادامه اقدامات خصمانه واشنگتن علیه جبهه مقاومت، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان و "حسن البغدادی" از اعضای ارشد این جنبش را تحریم کرد./د102/ف

ارسال نظرات