۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۶۷۰۳۴

طرح پاییزه کتاب همدان آغاز شد

طرح پاییزه کتاب همدان آغاز شد
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آغاز به کار طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: ۱۶ کتابفروشی همدان میزبان این طرح هستند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، مجید فروتن در گفت‌وگویی، اظهار کرد: دوستداران کتاب و کتابخوانی می‌توانند از پنجم تا ۱۵ آبان‌ماه کتاب‌های مورد علاقه خود را با ۲۰ درصد تخفیف از کتابفروشی‌ها تهیه کنند.

وی با بیان اینکه ۱۵ کتابفروشی در شهر همدان و یک کتابفروشی در شهرستان ملایر پذیرای علاقمندان به کتاب هستند، افزود: کتابفروشان و کتاب‌دوستان همدانی می‌توانند از یارانه و تخفیف‌های این طرح بهره‌مند شوند.

فروتن با بیان اینکه اجرای طرح‌های فصلی کتاب در سال‌های اخیر بسیار موفق عمل کرده است، مطرح کرد: این طرح‌ها در رونق کتابفروشی‌ها و تشویق مردم به تهیه کتاب‌هایی با صرف هزینه کمتر کمک فراوانی می‌کنند.

وی توضیح داد: در طرح پاییزه امسال توزیع یارانه از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار افزایش ۲۵ درصدی دارد و هر خریدار می‌تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب بخرد.

فروتن در ادامه درباره طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند در این طرح شرکت کرده و کتاب‌های مورد علاقه خود را با ۳۰ درصد تخفیف از کتابفروشی‌ها خریداری کنند، این طرح هم اکنون آغاز شده و تا دو ماه آینده ادامه دارد./826/د102/ق

ارسال نظرات