۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۶۷۱۱۷
آیت الله نابلسی:

ماکرون فرانسه را به آینده‌ای تاریک می‌کشاند

ماکرون فرانسه را به آینده‌ای تاریک می‌کشاند
یکی از علمای سرشناس لبنان در سخنانی بیان کرد: کشورهای که از اهانت به پیامبر حمایت می کنند دچار یک هیستری و عطش برای نابودی اسلام و دشمنی با مسلمانان هستند.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی طی سخنانی اعلام کرد: بی ادبی های که هر از چندگاهی از سوی کشورهای غربی و بعضی کشورهای اروپایی صادر می شود نشان دهنده اخلاق آنها اهانت‌شان به ساحت پیامبر اکرم است و فرهنگ و جایگاه آنها را بر همگان آشکار می سازد.

وی بیان کرد: کشورهایی که از این اعمال پلید حمایت می کنند دچار یک هیستری و عطش برای نابودی اسلام و دشمنی با مسلمانان هستند.

این روحانی سرشناس لبنانی اظهار داشت: حمایت های سیاسی و دولتی برای چنین اعمالی ضد آزادی وجود دارد و کسانی هستند که اهانت به مقدس ترین اماکن و نمادهای مسلمانان را حمایت می کنند و باید گفت ماکرون از همان طبقه منحرف است که به جنایت رسانه ای و فکری خود افتخار می کند و تحت نظارت اوهمه این اعمال و نقشه ها و توهین ها به پیامبر اسلام صورت می گیرد.

وی ادامه داد: فرانسوی ها به دلیل ابزار تبلیغاتی قوی و اهداف سیاسی پشت پرده این ماجرا از این نفرت پراکنی اطاعت می کنند.

آیت الله نابلسی افزود: ماکرون فرانسه را به آینده ای تاریک می کشاند و مردم فرانسه را به سمت افراط گرایی سوق می دهد.
 
وی در پایان گفت: آنچه رسول خدا (ص) در آغاز رسالت خود، در طی سال‌های جهاد و پس از مرگ تحت آن قرار گرفت، امروز به اشکال مختلف ادامه دارد و این موضوع باید متوقف شود زیرا این کار شیاطینی است که نیت و کردار زشتی دارند./ت302/ف
ارسال نظرات