۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۶۷۲۳۸
امام جمعه شهر امام:

مکرون‌ها نمی‌توانند نام پیامبر اسلام را در دل‌ها خاموش کنند

مکرون‌ها نمی‌توانند نام پیامبر اسلام را در دل‌ها خاموش کنند
خوزستان - حجت الاسلام فیض الاسلام گفت: مکرون‌ها بدانند نمی‌توانند نام پیامبر اسلام را در دل‌ها خاموش کنند و مسلمانان باید در مقابل این اهانت حریت خود را به اثبات برسانند.
حجت الاسلام احمد فیض الاسلام، امام جمعه شهر امام (ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آیات نازل شده در قرآن کریم نسبت به پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: دشمنی با پیغمبر از زمان جهالت وجود داشته و این در حالی است که مردم آن زمان پیامبر را به عنوان یک شخصیت امین و درستکار می‌شناختند.

امام جمعه شهر امام (ره) به آیه شریفه: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ اشاره کرد و عنوان داشت: پیغمبر نور خداست و نور خدا به وسیله این ترفند‌ها و حیله‌ها خاموش نمی‌شود.

حجت الاسلام فیض الاسلام در رابطه با شیاطینی که در پوشش آزادی بیان و حقوق شهروندی به اهانت به ساحت مقدس نبی گرامی اسلام (ص) دست می‌زنند، گفت: این شیاطین ثابت کردند که بیشترین دشمنی با جمهوری اسلامی ایران را دارند؛ زیرا دوستداران واقعی پیامبر اکرم (ص) در کشور اسلامی ما هستند.

وی با بیان اینکه کشور‌های عربی اگر ادعا می‌کنند دوستدار پیغمبر (ص) هستند سکوت اختیار نکنند، اظهار داشت: کشور‌های عربی باید در مقابل این شیاطین بایستند و مواظب باشند که در دام آن‌ها نیفتند و توجه داشته باشند که دشمنی با اسلام دشمنی با همه ادیان الهی و پیغمبران است.

امام جمعه شهر امام (ره) با اشاره به زمان بعثت پیامبر (ص) عنوان داشت: در زمان بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص)؛ غل و زنجیر جهالت وجود انسان‌ها را فرا گرفته بود، اگر این افراد خواستار آزادی هستند پیامبر اکرم (ص) آورنده‌ آزادی بوده است.

حجت الاسلام فیض الاسلام در پایان در رابطه با وظیفه مسلمانان در مقابل این گونه اهانت‌ها تصریح کرد: مکرون و مکرون‌ها بدانند نمی‌توانند نام پیامبر گرامی اسلام را در دل‌ها خاموش کنند؛ هر انسانی که دوستدار حریت و آزادی واقعی است باید در مقابل این اهانت‌ها قد علم کرده و حریت خود را به اثبات برساند./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات