۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۶۷۲۵۰
حجت الاسلام حامد کاشانی:

مسلمانان کالای فرانسوی را تحریم کنند تا دنیای اهانت کنندگان نابود شود

مسلمانان کالای فرانسوی را تحریم کنند تا دنیای اهانت کنندگان نابود شود
استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد که مسلمانان کالاهای فرانسوی را ۲ سال تحریم کنند تا اهانت‌کننده به پیامبر، دنیایش هم نابود ‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نشست تخصصی «وحدت اسلامی، رمز اقتدار و راه غلبه بر استکبار جهانی»، امروز در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام حامد کاشانی، کارشناس تاریخ اسلام، با اشاره به اهانت رییس جمهور فرانسه به پیامبر (ص) گفت: ما مسلمانان هرچه داریم به اعتبار رسول‌الله است. به محبوب و‌ مراد و‌ منجی ما مسلمانان جسارت شنیع شده است و متاسفانه جامعه اسلامی به اندازه‌ای که باید واکنش نشان نداده است.

وی با بیان اینکه آیا اهمیت پیامبر از دعواهای فرقه‌ای کم‌تر بود، تصریح کرد: اگر مسلمانان یکصدا اعلام انزجار کنند و‌ یک حکم دوساله را برای تحریم سران فرانسه و کالاهای فرانسوی در نظر بگیرند، این در تاریخ ثبت می‌شود که اهانت کننده به پیامبر، نه‌تنها آخرت بلکه دنیایش هم نابود می‌شود.

کاشانی تصریح کرد: اگر مسلمانان، فرانسه را تحریم کنند، خواهیم دید که به التماس خواهند افتاد.

وی ادامه داد: غربی‌ها به پیامبر ما جسارت می‌کنند و در کنار آن عده‌ای تکفیری مآب را در هر دو مذهب شیعه و سنی پر و بال داده و به جان هم می‌اندازند تا تمرکزشان از مسائل مهم منحرف شود./841/د102/ق

ارسال نظرات