۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۶۷۳۲۳

انتشار کتاب«مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵» + دانلود

انتشار کتاب«مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵» + دانلود
کتاب «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵- بخش اول» به همت انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان به چاپ رسید.
به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵- بخش اول» به همت انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان در ۱۲۰۲ صفحه و در پاییز ۱۳۹۹ با قیمت ۲۰۰۰۰۰ تومان در قطع رحلی به چاپ رسید.

مجموعه حاضر با عنوان «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵، بخش اول (فروردین تا شهریور)» با هدف توجه محافل قضایی و دانشگاهی به متن مذاکرات اعضای شورای نگهبان تدوین و منتشر شده است.

مقام معظم رهبری در دیدار‌هایی که در سال‌های اخیر با اعضای محترم شورای نگهبان داشته‌اند، بار‌ها بر اهمیت نظرات فقهی و حقوقی شورای نگهبان و ضرورت انتشار آن‌ها پای فشرده‌اند. در همین راستا از سال ۱۳۹۳ کار آماده‌سازی متن مذاکرات اعضای شورای نگهبان در جلسات شورا برای انتشار عمومی، به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری پژوهشکده شورای نگهبان بازتعریف شد. کتاب حاضر، دومین ثمره‌ی این فعالیت علمی در سال ۱۳۹۹ است که مجموعه‌ی کامل مشروح مذاکرات اعضای شورای نگهبان در نیمه‌ی نخست سال ۱۳۹۵، به جز مذاکرات مربوط به بررسی استعلامات دیوان عدالت اداری و مذاکرات مربوط به مباحث انتخاباتی را در برمی‌گیرد.
 
انتشار کتاب «مشروح مذاکرات شورای نگهبان سال ۱۳۹۵» - بخش اول

پیش از این مشروح مذاکرات شورای نگهبان در سال‌های ۱۳۵۹، ۱۳۶۰، ۱۳۹۲، ۱۳۹۳، ۱۳۹۶ چاپ شده بود، لیکن کتاب حاضر علاوه بر ویرایش فنی و ادبی متون مشروح مذاکرات در بردارنده مستندسازی‌های آیات، روایات یا نظرات فقهی و فتوایی، شناسنامه‌ی مختصر و گویا برای هر یک از موضوعات، ذکر کامل نظر شورای نگهبان نسبت به هر موضوع، ذکر مواد قانون یا مقرراتی که در مذاکرات اعضای شورا به آن‌ها اشاره شده و ذکر منابع و مآخذ مربوط به یک مطلب به صورت کامل می‌باشد که هم اکنون جهت بهره‌برداری عموم علاقمندان تنظیم و به زیور طبع آراسته گشته است.

علاقه مندان می‌توانند جهت خریداری این محصول به سایت انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان به نشانی www.nashr-rc.ir مراجعه نمایند./826/د102/ق

 
ارسال نظرات