۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۶۷۴۴۱

پخش کتاب گویای «مهمان شام» از رادیو

پخش کتاب گویای «مهمان شام» از رادیو
مدیر ادبیات و دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع استان همدان گفت: کتاب گویا «مهمان شام» از ۷ آبان ماه به مدت ۱۲روز از رادیو همدان پخش می شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «محمد برخوردار» مدیر ادبیات و دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع استان همدان در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: کتاب گویا «مهمان شام» از ۷ آبان ماه به مدت ۱۲روز از رادیو همدان پخش می شود.

مدیر ادبیات و دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع استان همدان افزود: «مهمان شام»، زندگی نامه مهندس شهید مدافع حرم، پهلوان ورزشکار سید میلاد مصطفوی  است که کتاب گویا این اثر از ساعت 12:15 ظهر از شبکه رادیو همدان موج  اف ام ردیف ۹۴ مگا هرتز  پخش می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب گویای مهمان شام از تولیدات مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با همکاری صدا و سیما مرکز همدان و مشارکت اداره کل ورزش جوانان استان همدان بر اساس زندگی نامه این شهید ورزشکار تهیه و تولید شده است.

برخوردار ادامه داد: نویسنده این اثر، رضا عنبری معروف است که به تهیه کنندگی نسرین والامقام و گویندگی علی عظیمی  از رادیو همدان پخش می شود.                  

گفتنی است شهید مصطفوی، ۲۵ مهرماه سال ۹۴ در عملیات مستشاری سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده و پیکر پاکش در شهرستان بهار از توابع استان همدان به خاک سپرده شده است، گفته می‌شود داعش پس از شهادت شهید مصطفوی، پیکر او را با خود می‌برد، اما بعد از مدتی خود شهید آدرس دقیق پیکر را در خواب به یکی از دوستانش می‌دهد./826/د102/ق

ارسال نظرات