۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۶۷۴۷۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

موانع سر راه کشاورزان برداشته شود

موانع سر راه کشاورزان برداشته شود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه کشاورزان به سمت درآمدزایی روی بیاورند، گفت: برای موفقیت آنان باید موانع سر راه کشاورزی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در بازدید از منطقه کاکاشرف در جمع مردم این منطقه با تبریک هفته وحدت، گفت: مردم استان لرستان دلداده اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت و علاقه مند به سادات هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه شهدای منطقه کاکاشرف بیانگر وفاداری مردم این منطقه به تداوم نظام جمهوری اسلامی است، افزود: جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است.

وی با بیان اینکه جمهوری به معنای مردم و اسلام یعنی حاکمیت باید براساس اسلام، تواضع و اخلاق اسلامی که از صفات پیامبر(ص) باشد، عنوان کرد: منزلت هرکسی به میزان خدمتی است که به مردم ارائه می دهد و هرکس خدمت بیشتری به مردم ارائه بدهد از درجه و منزلت بالایی نزد خداوند برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: خوشبختانه خدمات جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی است که حتی در دور افتاده ترین روستاها نیز دیده می شود.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی مشکل حل نشده نداریم، تاکید داشت: با حفظ قوانین و همکاری مسؤولان مشکلات مردم منطقه کاکاشرف و تمام مناطقی که مشکلاتی مشابه به این دارند، برطرف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم منطقه کاکاشرف باید به دنبال درآمد زایی باشند، اذعان داشت: مسؤولان باید موانع بر سر راه کشاورزان را بردارند و از آنان حمایت شود.

وی با اشاره به وجود ۸۰۰ هزار هکتار زمین در استان لرستان عنوان کرد: در تلاش هستیم با فعال کردن سدها و شبکه های آبیاری از طرف وزارت نیرو میزان زمین های آبی استان افزایش پیدا کند./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات