۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۶۷۶۲۱
امام جمعه نورآباد:

مدیریت جهادی لازمه رفع مشکلات اقتصادی است

مدیریت جهادی لازمه رفع مشکلات اقتصادی است
لرستان - حجت الاسلام یوسف خانی بابیان اینکه مشکلات اقتصادی باشعار برطرف نمی شود، گفت: برای رفع مشکلات در سایه مدیریت جهادی و بهره مندی از ظرفیت جوانان توانمند گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، ظهر امروز در دیدار با مسؤول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی و مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) شهرستان دلفان که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه مواسات و تلاش در کاهش فشار اقتصادی از چهره قشر ضعیف شهرستان است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به وجود ظرفیت های مختلفی در استان لرستان افزود: باید با تکیه بر توانایی ها و اعتماد به نسل جوان برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین مشکل امروز جوانان و خانواده ها بیکاری است، اظهار داشت: راه حل رفع این مشکل اشتغال زایی و حرکت به سمت تولید است.

حجت الاسلام یوسف خانی تصریح کرد: باید موانع سر راه تولید برداشته شود و فرهنگ خرید و مصرف کالای ایرانی نهادینه تا از تولیدات داخلی حمایت شود.

وی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت خیرین تأکید کرد و گفت: خیرین و تلاش نیروهای پاک و صالح در راستای این خدمت صادقانه و رفع مشکلات اقتصادی لبیک به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه نورآباد بر ضرورت مدیریت جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات جامعه به ویژه مشکل اقتصادی امروز کشور تأکید کرد و گفت: در مقام عمل و حرکت به سمت جهش تولید می توان گره از مشکلات اقتصادی باز کرد./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات