۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۶۷۷۹۱
یادداشت؛

دولت مسؤولیت خود را فراموش نکند

دولت مسؤولیت خود را فراموش نکند
ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی به‌منظور ایجاد ثبات اقتصادی در کشور و جلوگیری از تصمیم سازی های جزیره‌ای در چنین شرایطی از اهم اولویت های دولت باید باشد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار و ناعادلانه با غرب و کشورهای امپریالیست ناقص حقوق بشر قرار داریم. در چنین شرایطی دولت باید با جدیت بیشتری پای کار باشد و از فرافکنی خودداری نماید. همچنین رئیس جمهور باید اختیارات خود را به کار گیرد.

وظیفه دولت و شخص آقای رییس‌جمهور در چنین شرایطی ایجاد هماهنگی بهتر و نظارت گسترده و دقیق بر بازار و تأمین نیازهای حیاتی مردم و ایجاد شرایط پایدار اقتصادی و معیشتی در کشور است.

دولت ظاهراً دچار ناکارآمدی و کرختی شده است. ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی به‌منظور ایجاد ثبات اقتصادی در کشور و جلوگیری از تصمیم سازی های جزیره‌ای در چنین شرایطی از اهم اولویت های دولت باید باشد.

امروز عدم هماهنگی در ارگان‌ها، سازمان‌ها و بدنه دولت موجب تشدید فشار اقتصادی بر مردم شده است، از سوی دیگر بیماری منحوس کرونا گریبان کشور را گرفته است و نیازمند مدیریت جدی‌تری از سوی دولت محترم را دارد، باید دولت محدودیت‌های بیشتری وضع نماید و از جان مردم محافظت کند، نه اینکه صرفاً خود آقای دولت جلساتش را از ترس کرونا تعطیل نماید. از سوی دیگر این بیماری موجب شده بسیاری از صنایع در کشور با رکود مواجه شوند دولت برای این ها و برای اشتغال در کشور و جلوگیری از گسترش بیکاری هر چه سریع‌تر قرارگاه اقتصاد مقاومتی را با مسؤولیت رییس دولت تشکیل و جلوی تشدید فشار بر مردم را از بعد اقتصادی، کاری و بیماری بگیرد./998/د102/ب1

لطف‌الله فروزنده

ارسال نظرات