۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۶۸۰۹۳

اهدای خون از سوی علمای شیعه هندوستان

اهدای خون از سوی علمای شیعه هندوستان
تعدادی از علمای شیعه هندوستان با حضور در دانشگاه پزشکی جورج شهر لکهنو هند، اهدای خون کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، تعدادی از علمای شیعه هندوستان در طرح اهدای خون از سوی باشگاه اهدای خون حسینی شرکت کردند و با حضور در دانشگاه پزشکی جورج شهر لکهنو هند اهدای خون کردند.

حجت الاسلام اختر عباس جون گفت: اهدای خون مصداق احیای انسان است، تعداد زیادی از بیماران به خون نیازمند می شوند که ما با اهدای این نعمت خداوند که در درون جسم ما قرار داده شده است می توانیم جان انسان ها را نجات دهیم.

حجت الاسلام سید حیدر عباس رضوی در سخنان خود تاکید کرد: دین اسلام، دین انسانیت و مهربانی است، قرآن کریم می فرماید که هرکس یک نفر را به قتل برساند در حقیقت کل انسان ها قتل رسانده است و همچنین کسی که جان یک نفر را از مهلکه نجات دهد در واقع کل انسان ها را نجات داده است.

دکتر کامل رضوی رییس باشگاه اهدای خون حسینی گفت: این باشگاه از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز بکار کرده است و ۳۴ عضو دائمی دارد و ۵۰۰ نفر از مومنین از مناطق مختلف کارت اهدا کنندگی خون را از این مرکز دریافت کرده اند که در مواقع مختلف با حضور در بیمارستان اهدای خون می کنند همچنین صد و سی میلیون نفر بعنوان اعضای موقت این مرکز اند که در این مرکز ثبت نام کرده اند./988/

 

اهدای خون از سوی علمای شیعه هندوستان

ارسال نظرات