۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۶۸۴۷۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

لزوم رعایت حقوق شهروندی از سوی مدیران شهری

لزوم رعایت حقوق شهروندی از سوی مدیران شهری
آیت الله سلیمانی برلزوم رعایت حقوق شهروندی تأکید کرد و گفت: مردم از مدیرانی که حق و حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند بازخواست کنند و مدیران پاسخگوی مردم باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی شب گذشته در دیدار با اعضای قرارگاه جهادی علی ابن باقر(ع)، گفت: احداث مناطق مسکونی و انبوه سازی‌ها نیازمند مکان‌هایی برای اجرای برنامه‌های خدماتی، فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی است.

وی احداث مناطق مسکونی و تراکم جمعیت در یک مکان محدود را بدون در نظر گرفتن مکان‌هایی برای خدمات عمومی و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را حاصل بی تدبیری و سوء مدیریت دانست و گفت: مدیرانی که بی تدبیری کرده اند باید پاسخگو باشند.

آیت الله سلیمانی برلزوم رعایت حقوق شهروندی از سوی مدیران تأکید کرد و گفت: مردم از مدیرانی که حق و حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند بازخواست کنند و مدیران باید پاسخگوی مردم باشند.

وی هرنوع ساخت و ساز مسکونی در هر مکانی را نیازمند فضا‌های خدماتی، ورزشی و فرهنگی و مذهبی ویژه زنان و مردان دانست و گفت: امروز ما نیازمند نمای کامل شهری و شهرسازی هستیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه بر حفظ بومی ماندن منطقه فین کاشان تأکید کرد و گفت: نباید اجازه داد با مهاجرت بی رویه افراد غیربومی به منطقه فین کاشان، فرهنگ دینی و سنتی فین کاشان تحت الشعاع فرهنگ مهاجرین قرار بگیرد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات