۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۶۸۵۰۰
صهیونیست ها اذعان کردند؛

ناکامی مجدد گنبد آهنین در برابر موشک های مقاومت

ناکامی مجدد گنبد آهنین در برابر موشک های مقاومت
منابع صهیونیسم مجدداً به ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در برابر موشک های مقاومت فلسطین اذعان کردند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، منابع صهیونیسم مجدداً به ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در برابر موشک‌های مقاومت فلسطین اذعان کردند.

الوین بن دیوید تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اذعان کرد: سامانه دفاع هوایی نیروی هوایی در رهگیری دو موشک شلیک شده از غزه به سوی شهرک‌های اسرائیلی در شنبه گذشته شکست خورد.

وی اعلام کرد: موشک اول به سوی اشدود شلیک شد و آژیر خطر فعال نشد زیرا رادارها نشان دادند که این موشک در دریا فرود می‌آید و سپس دو موشک برای رهگیری آن شلیک شدند که ناکارآمد بودند و به خطا رفتند.

این تحلیلگر صهیونیست تاکید کرد: ۱۰ دقیقه بعد موشک دیگری به سوی منطقه بلماخیم در جنوب تل آویو شلیک شد. این بار آژیر خطر به صدا درآمد و موشک برای رهگیری آن از سامانه گنبد آهنین شلیک شد اما اینبار هم به خطا رفت و موشک شلیک شده از غزه به هدف خورد.

وی از تحقیقاتی که نیروی هوایی این رژیم به منظور یافتن دلایل ناکارآمدی گنبد آهنین صهیونیست‌ها در رهگیری موشک‌های مقاومت فلسطین شروع کرده‌اند، خبر داد و گفت: تاکنون این تحقیقات به جایی نرسیده است اما آنچه باید گفت این است که سامانه گنبد آهنین اصلاً خوب عمل نکرد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات