۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۶۸۶۷۵

نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در ششمین روز «هفته کتاب»

نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در ششمین روز «هفته کتاب»
موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در ششمین روز بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران میزبان پنج نشست تخصصی خواهد بود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، نشست‌هایی که در روز پنجشنبه بیست ونهم آبان ماه در بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌های فعال حوزه نشر برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

در این روز از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ نشست «جامعه و نشر در ایران» با حضور دکتر جبار رحمانی و دکتر صالح زمانی با مشارکت انجمن جامعه‌شناسی برگزار خواهد شد.

همچنین از ساعت ۱۲ الی ۱۳:۳۰ نیز نشست «مسائل فرهنگی – اجتماعی کرونا و پیامدهای آن» با حضور دکتر مهدی مولایی آرانی و دکتر سیدمجید امامی با مشارکت دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم پژوهشکده مطالعات اجتماعی فرهنگی برگزار می‌شود.

از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ این روز نیز نشست «ویرایش متون دینی» با حضور راضیه حقیقت، محمدمهدی باقری و شیوا خلیلی با مشارکت انجمن ویرایش و درست‌نویسی برپا می‌شود.

از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ نیز نشست «ظرافت‌های ویرایش در متون ترجمه ای» با حضور امید طبیب زاده، آبتین گلکار، هومن عباس‌پور و امیرحسین وزیری با مشارکت انجمن ویراستاران اجرا و از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ هم آیین «تجلیل از مترجم برگزیده: ابوالحسن تهامی» با حضور محمدرضا اربابی با مشارکت کانون سراسری مترجمان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست‌ها را به صورت زنده از طریق اینستاگرام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @khaneyeketab دنبال کنند.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود./826/

منبع: ایلنا

ارسال نظرات