۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۶۸۶۸۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

شناسایی نخبگان حوزه نیاز جامعه امروز است

شناسایی نخبگان حوزه نیاز جامعه امروز است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت شناسایی و بهره مندی از ظرفیت نخبگان حوزوی تأکید کرد و گفت: این مهم برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه و رفع مشکلات ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی حوزه علمیه استان لرستان و مرکز ملی نخبگان استان گفت: حوزه علمیه ظرفیتی عظیم در تربیت و پرورش نخبگان است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه نیاز جامعه است، افزود: این اقدام در ارتقای فرهنگ جامعه مؤثر است.

وی در ادامه بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت طلاب و اساتید نخبه حوزه علمیه تأکید کرد و عنوان داشت: زمینه بهره گیری از اساتید نخبه حوزوی جهت تدریس در کارگاه ها فراهم شود.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: باید زمینه لازم فراهم شود تا بتوانیم از ظرفیت علمی نخبگان حوزوی لرستانی خارج از استان نیز بهره مند شویم.

وی اظهار داشت: ایجاد تفاهم نامه بین حوزه علمیه و بنیاد نخبگان استان لرستان فرصتی را فراهم می آورد تا بتوانیم از ظرفیت نخبگان حوزوی در رشد و ارتقای فرهنگ دینی جامعه و در زمینه های مختلف بهره مند شویم.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان داشت: حمایت مرکز ملی نخبگان استان از طلاب می تواند فرصتی را در جهت ارتقای فعالیت های علمی و حوزوی طلاب فراهم سازد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات