۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۶۸۷۲۸

مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» در هفته کتاب برگزار شد

مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» در هفته کتاب برگزار شد
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی روستای علی آباد فنود گفت: مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» در هفته کتاب برگزار شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «محمدحسین علی آبادی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی علی آباد فنود در گفتگویی در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید رجایی روستای علی آباد فنود در هفته کتاب و کتابخوانی 3عنوان برنامه در دستور کار داشته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی علی آباد فنود با بیان اینکه طی هفته کتاب یک مسابقه کتابخوانی از کتاب «سه دقیقه در قیامت» به صورت مجازی برگزار کردیم، افزود: این مسابقه برای رده سنی 15 تا 30 سال برگزار شده و 37 نفر در این مسابقه شرکت کردند و از 5 نفر برگزیده تجلیل می شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون در هفته کتاب تعیین کتابدار برای کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید رجایی روستای علی آباد فنود است و در این هفته نام کتابخانه را تحت عنوان  کتابخانه «شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری خواهیم کرد.

علی آبادی با اشاره به اینکه 95 نفر عضو کانون فرهنگی هنری شهید رجایی روستای علی آباد فنود هستند، ادامه داد: از این تعداد 85 نفر عضو کتابخانه کانون هستند و غیر از اعضای کانون افراد دیگری نیز به کتابخانه کانون مراجعه می کنند تا از کتاب های آن بهره مند شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی علی آباد فنود در پایان عنوان کرد: در کتابخانه کانون 8 تا 9 هزار جلد کتاب وجود دارد و مقرر شده کتابدار جدید آن بحث تقسیم بندی و شمارش کتاب ها را بر عهده بگیرد و اقداماتی در خصوص منظم کردن کتابخانه کانون انجام دهد./826/

ارسال نظرات