۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۶۹۰۶۰
امام جمعه کانبرا استرالیا:

جایگاه قوی جمهوری اسلامی ایران به خاطر وجود آیت الله خامنه ای است

جایگاه قوی جمهوری اسلامی ایران به خاطر وجود آیت الله خامنه ای است
حجت الاسلام اشفاق وحیدی در دیدار با مسئولان هماهنگی بین ادیان استرالیا، جایگاه قوی جمهوری اسلامی ایران را حاکی از رهبریت بی نظیر مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا، با مسئولان مجمع تقریب بین مذاهب و هماهنگی بین ادیان استرالیا دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به این که تمام مذاهب، نزد دین اسلام مورد احترام اند، تاکید کرد: در دنیای اسلام اختلافی بنام شیعه و سنی وجود ندارد، و طبق سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شیعه و سنی دو دست پیکر اسلام اند که هیچ قدرتی نمی تواند آنرا تضعیف کند.

وی افزود: توهین به مقدسات ادیان توطئه رژیم نامشروع صهیونیستی است که برای خدشه دار کردن جایگاه مسلمانان نزد جهانیان و تخریب چهره نورانی دین اسلام راه انداخته است.

امام جمعه کانبرا استرالیا جامعه اسلامی را به پیروی از منویات قرآن کریم دعوت کرد و گفت: تمام انسان ها بویژه مسلمانان برای رسیدن به کمالات و زندگی بابرکت، به فرمایشات حضرت محمد مصطفی(ص) عمل کنند.

وی در راستای تقویت اتحاد اسلامی و ناکامی توطئه دشمنان، هم فکری نخبگان جهان اسلام را لازم دانست و ابراز داشت: رهبران و شخصیت های مذهبی دنیای اسلام برای رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مشترک مسلمانان، برنامه مناسبی تدوین کنند.

حجت الاسلام وحیدی ترویج فرقه‌ گرایی و افراط ‌گری بنام اسلام حقیقی، توسط وهابی های تکفیری را به شدت مورد انتقاد قرار داد و از مسلمانان جهان از خواست از این عوامل اعلام نفرت و برائت کنند.

وی گفت: جایگاه قوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، حاکی از رهبریت بی نظیر مقام عظمی ولایت حضرت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای است و دشمن باوجود تمام تلاش های خود نتواسته ذره ای از ابهت نظام اسلامی را کم کند.

امام جمعه کانبرا استرالیا در آخر خواستار قطع روابط با کشورهای حاشیه خلیج امارات، بحرین و آل سعود شد و گفت که مسلمانان باید حاکمان خیانتکار کشورهای عربی را به سزای اعمالشان برسانند./988/

ارسال نظرات